معلم یک روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است

به گزارش مجله وتورلد، تهران (پانا) - رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم به وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد معلم یک روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است.

معلم یک روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن پیغام محمد حاتمی، به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر محسن حاجی میرزایی

وزیر محترم آموزش وپرورش

با سلام و احترام و قبولی طاعات وعبادات؛

حضرت علی (ع) می فرمایند: مَن عَلَّمَنی حَرفًا فَقَد صَیِّرَنی عَبداً معلم کسی است که سنگ و بنای هر جامعه ای را می سازد و توسعه آینده و آینده هر کشور به عملکرد او بستگی دارد. تربیت بچه ها و نوجوانان با فضیلت، بااخلاق، باانگیزه و رغبت، رشد یافته، سازگار با خانه و مدرسه، مسئولیت پذیر، واجد مهارت های زندگی، رفتار سالم و سلامت روان، با دستان پرتوان معلمان امکان پذیر است.

معلم یک روان شناس است؛ مشاور، همراه و همدل دانش آموزان روز معلم را خدمت وزیر محترم آموزش وپرورش؛ به عنوان معلم اخلاق و اندیشه و کلیه معلمان کشور تبریک می گویم و لازم می دانم از زحمات و کوشش های مجاهدانه حضرت عالی و همکاران تان برای رشد تحصیلی و رفتاری دانش آموزان در شرایط سخت کنونی تشکر کنم.

بی تردید در شرایط بحران کووید19 همراهی و همکاری با وزارت اول، جهت عبور دانش آموزان از شرایط غیرعادی و کاهش آسیب های روانی ناشی از ویروس کرونا، لازم است. به نمایندگی از عظیم ترین سرمایه اجتماعی کشور یعنی روانشناسان و مشاوران آماده ایم در سطوح مختلف در خدمت آموزش وپرورش کشور باشیم و این یک وظیفه تاریخی است. قطع و یقین آیندگان از همکاری دوجانبه معلمان و روان شناسان و مشاوران، خرسند و قدردان خواهند شد.

امیدوارم در سایه تدبیرهای حضرت عالی، دانش آموزان عزیز از این بحران ناخواسته با سلامت عبور نمایند. با آرزوی توفیق الهی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1665

به "معلم یک روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلم یک روان شناس، مشاور، همراه و همدل دانش آموزان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید