تحصیل در کانادا با معدل پایین

به گزارش مجله وتورلد، چه معدلی پایین به حساب می آید؟

برای درخواست مهاجرت تحصیلی، احتیاج است معدل شما نرمالیزه گردد. این نرمالیزه شدن را با نام GPA (Grade Point Average) می شناسند. پس از ورود معدل شما به فرمول GPA، چنانچه از نمره 3 و بالاتر برخوردار شوید، شانس قبولی شما بسیار بالاست. معدل های زیر 3 متوسط و پایین در نظر گرفته می شوند و شانس کمتری دارند؛ اما شانس آن ها صفر نیست!

تحصیل در کانادا با معدل پایین

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

آیا معدل همه چیز است؟

خیر! باید توجه داشت که اولا تمام مراکز آموزشی کانادا یک سیاست واحد برای پذیرش دانشجویان خارجی ندارند. ثانیا GPA فقط بخشی از درخواست شماست. فرم و اطلاعاتی که در آن قرار می دهید به طورکامل آنالیز شده و چنانچه پتانسیلی در شما دیده گردد، قبول خواهید شد. این پتانسیل می تواند یک مهارت باشد. همچنین دلیل موجه برای کم بودن نمرات یا سیر صعودی و پیشرفت شما در طول تحصیل. ارائه معرفی نامه موجه و معتبر نیز تاثیر به سزایی در شانس شما خواهد داشت.

سیاست بعضی از مراکز آموزشی در کانادا، اعطای اجازه تحصیل مشروط به متقاضیانی که معدل پایین دارند می باشد. بعضی از مدارس و کالج ها، حداقلی برای معدل شما تعریف می نمایند و شما برای ماندن در آن مرکز آموزشی، ملزم به کسب آن حداقل خواهید بود. بعضی دیگر از مراکز نیز دوره هایی پیش از آغاز ترم های رسمی گذاشته و شرط حداقلی برای نمره پایانی دوره قرار می دهند. برای پاسخگویی به سوالاتتان در خصوص مهاجرت به کانادا میتوانید از این لینک دیدن کنید.

مراکز آموزشی پذیرنده معدل پایین

دانشگاه رویال رودز: این دانشگاه در قالب برنامه هایی میان رشته ای (محیط زیست و رهبری)، اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

دانشگاه وست یو دابلیو سی: برای رشته MBA اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

دانشگاه لتبریج: دانشکده علوم بهداشتی در این دانشگاه برای رشته های مشاوره اعتیاد، علوم بهداشت و پرستاری و در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد.

دانشگاه نیوهمپشایر جنوبی: حتی با معدل نرمالایز شده 2 نیز می توانید وارد این دانشگاه شوید.

دانشگاه استرایر

دانشگاه کلورادو: اگر معدلتان از 2.30 بالاتر باشد، شانس بسیار خوبی برای پذیرش این دانشگاه خواهید داشت. البته به همان نسبت، اهمیت انگیزه نامه و رزومه به شدت افزایش می یابد.

دانشگاه پوردو

دانشگاه گاورنرز غربی

دانشگاه آراگوسی

بیشتر بخوانید:

منبع: اینترنت
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1240

به "تحصیل در کانادا با معدل پایین" امتیاز دهید

1 کاربر به "تحصیل در کانادا با معدل پایین" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل در کانادا با معدل پایین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید