تجهیز شعبه های بانک پاسارگاد به دستگاه های نوبت دهی هوشمند

به گزارش مجله وتورلد، بانک پاسارگاد به منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان، 205 شعبه خود را مجهز به دستگاه های اخذ نوبت با سنسورهای حرکتی یا پدالی نموده است.

تجهیز شعبه های بانک پاسارگاد به دستگاه های نوبت دهی هوشمند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، گسترش ویروس کرونا، قدرت انتقال بالای آن و ماندگاری این ویروس بر روی سطوح، از جمله دغدغه هایی است که این روزها با آن روبرو هستیم. دستگاه­ های اخذ نوبت در شعبه بانک ها از جمله سطوحی هستند که به دلیل لمس مستمر توسط مشتریان و نحوه کارکرد می توانند منجر به گسترش این بیماری شوند.

بانک پاسارگاد به منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان، 205 شعبه خود را مجهز به دستگاه های اخذ نوبت با سنسورهای حرکتی یا پدالی نموده است.

سامانه نوبت دهی هوشمند بانک پاسارگاد خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می شد و بهره مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این بهره مندی از سامانه نوبت دهی هوشمند، امکان برنامه ریزی و مدیریت زمان و صرفه جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان گرامی فراهم می نماید.

به این ترتیب هم میهنان گرامی می توانند پیش از مراجعه به شعبه، به وسیله ارسال پیامک کوتاه نوبت خود را رزرو نموده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، زمان تقریبی انتظار و زمان مناسب برای مراجعه به شعبه ، برنامه ریزی نمایند.

لازم به ذکر است مشتریان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع رسانی به شماره 82890 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1422

به "تجهیز شعبه های بانک پاسارگاد به دستگاه های نوبت دهی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز شعبه های بانک پاسارگاد به دستگاه های نوبت دهی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید