تبریک رئیس مجلس پاکستان به ملت ایران برای حلول سال نو شمسی

به گزارش مجله وتورلد، رئیس مجلس پاکستان شروع سال نو ایرانی 1402 را تبریک گفته و تاکید نمود که پاکستان و مردم آن مفتخر به همسایگی با ایران و برخورداری از روابط قوی و دیرینه هستند.

تبریک رئیس مجلس پاکستان به ملت ایران برای حلول سال نو شمسی

رئیس مجلس ملی پاکستان با تبریک به ملت و دولت ایران به مناسبت نوروز 1402وحلول سال تازه خورشیدی، گفت: پاکستان همیشه و در تمامی شرایط در کنار برادران ایرانی خود ایستاده است.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، روابط عمومی مجلس پاکستان با صدور بیانیه ای که یک نسخه آن در اختیار دفتر ایرنا نهاده شد اعلام نمود: راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی فرا رسیدن نوروز باستانی که نوید بهار، فصل طراوت، شادابی و پیغام آور دوستی و ترویج برادری است را به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حوزه نوروز تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: رئیس مجلس پاکستان شروع سال تازه ایرانی 1402 را تبریک گفته و تاکید نمود که پاکستان و مردم آن مفتخر به همسایگی با ایران و برخورداری از روابط قوی و دیرینه هستند.

راجا پرویز اشرف اضافه کرد: ملت و مجلس پاکستان در شادی جشن نوروز با برادران و خواهران ایرانی خود شریک هستند و افتخار می نمایند که هر دو کشور همیشه در شرایط سخت بعلاوه در مجامع منطقه ای و بین المللی از یکدیگر قویا حمایت می نمایند.

وی تاکید نمود: پاکستان و ایران دو کشور دوست و برادر در شادی و غم کنار هم هستند و ما همیشه حامی ایران در منطقه و دنیا هستیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2253

به "تبریک رئیس مجلس پاکستان به ملت ایران برای حلول سال نو شمسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک رئیس مجلس پاکستان به ملت ایران برای حلول سال نو شمسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید