بایدن: ترامپ تنها مقصر فاجعه کرونا در آمریکاست

به گزارش مجله وتورلد، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، دونالد ترامپ را تنها مسئول شرایط وخیم شیوع کرونا در این کشور دانست.

بایدن: ترامپ تنها مقصر فاجعه کرونا در آمریکاست

جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار ویدئویی از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، دونالد ترامپ را تنها مقصر این بحران انسانی دانست.

جو بایدن در پیامی در حساب توییتری خود آورد: تنها کسی که مسئولیت پاسخگویی ناپیروز ما به (شیوع) کرونا را برعهده دارد، دونالد ترامپ است. او با تاکید بر اینکه میزان ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا بیش از حد زیاد است، به ترامپ یادآور شد شرایط همه گیری ویروس کرونا نباید در آمریکا تا این اندازه وخیم می بود.

ویدئویی که بایدن در حساب توییتری خود قرار داد، نشان می دهد آمریکا طی چند ماه اخیر چگونه با حفظ اختلاف فاحش با دیگر کشور های جهان روز به روز آمار بیشتری از مبتلایان به ویروس کرونا را به ثبت رسانده است. بایدن شرایط فاجعه بار کشورش در مواجهه با کرونا را در تصویری نیز نشان داد.

شیوع ویروس کرونا، نتایج منفی آن بر اقتصاد آمریکا و همچنین قتل وحشیانه جورج فلوید به دست پلیس نژادپرست این کشور و حمایت غیرمستقیم ترامپ از آن، به بی اعتباری رئیس جمهور آمریکا نزد افکار عمومی این کشور دامن زده است. او پیشتر و در پاسخ به شیوع سریع کرونا در آمریکا، مدعی شده بود که شمار مبتلایان زیاد در آمریکا به دلیل انجام تست های زیاد در سراسر این کشور است.

در حالیکه آمریکا در آستانه 6 میلیونی شدن از نظر آمار مبتلایان به ویروس کرونا واقع شده است، برخی هم حزبی های ترامپ برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته او در آستانه انتخابات، مدعی عملکرد پیروز کاخ سفید در مواجهه با بحران کرونا هستند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1214

به "بایدن: ترامپ تنها مقصر فاجعه کرونا در آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ تنها مقصر فاجعه کرونا در آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید