اشتباه بزرگ وزیر بهداشت انگلیس سوژه طنز لینکر و نویل شد

به گزارش مجله وتورلد، یکی از مقامات کشور انگلیس به دلیل نشناختن مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد با هجوم رسانه ای روبرو شد.

اشتباه بزرگ وزیر بهداشت انگلیس سوژه طنز لینکر و نویل شد

به گزارش خبرنگاران، در حالی که اقدامات مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد طی چند روز اخیر نقل تمامی محافل ورزشی، اجتماعی و سیاسی در انگلیس بوده، وزیر بهداشت این کشور ستاره تیم ملی فوتبال کشورش را به درستی نمی شناسد!

مت هنکاک، وزیر بهداشت انگلیس که در ماه های اخیر با نقدها زیادی به خاطر ناتوانی در مهار شیوع ویروس کرونا در این کشور روبرو شده است، این بار به خاطر بیان اشتباه نام مارکوس رشفورد سوژه شده است.

به تازگی نامه سرگشاده رشفورد به مجلس انگلیس باعث تغییر سیاست این کشور و فراهم شدن غذای رایگان برای حدودا 1.3 میلیون دانش آموز نیازمند این کشور شد اما مت هنکاک که اولین بار مبحث کاهش دستمزد بازیکنان فوتبال را پیش کشید و باعث واکنش افرادی مانند وین رونی شد، شناخت درستی از رشفورد ندارد. او در مصاحبه با اسکای به اشتباه از شخصی به اسم دنیل رشفورد صحبت کرد!

مارکوس رشفورد در پاسخ به توییت لینکر که در تمسخر او نام چند بازیکن لیگ برتر انگلیس را عامدانه اشتباه نوشت، نوشت طی روزهای اخیر و پس از راه اندازی این کمپین، او را به اسامی خیلی بدتری هم صدا زده اند! از سوی دیگر گری نویل هم با لحنی طنز آمیز خطاب به مارکوس رشفورد نوشت: صبح بخیر دنیل! البته وزیر بهداشت انگلیس هم در ادامه در یک توییت به اشتباه خود اذعان کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1101

به "اشتباه بزرگ وزیر بهداشت انگلیس سوژه طنز لینکر و نویل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه بزرگ وزیر بهداشت انگلیس سوژه طنز لینکر و نویل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید