احتمال مشخص تکلیف لایحه رتبه بندی قبل از بررسی بودجه 1401

به گزارش مجله وتورلد، تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت تمام تلاش کمیسیون این است که لایحه رتبه بندی معلمان تا روز های آینده و قبل از شروع بحث بودجه 1401 در مجلس، تعیین تکلیف شود.

احتمال مشخص تکلیف لایحه رتبه بندی قبل از بررسی بودجه 1401

مهدی اسماعیلی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پانا درباره سرنوشت طرح رتبه بندی معلمان و تداخل بررسی این طرح با لایحه بودجه 1401 در مجلس گفت: تمام تلاش ما این است که ان شاءالله این طرح به زودی به سر و سامان برسد.

وی با اشاره به تلاش چندین ماهه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس، تاکید کرد: پیرامون این بررسی ها نقاط ضعف و قوت لایحه رتبه بندی معلمان به خوبی مشخص شده است. همچنین این لایحه پیرو بررسی های متعدد یک بار به صحن مجلس آمده و یک بار هم به کمیسیون ارجاع شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه ایرادات لایحه رتبه بندی معلمان و پیشنهادات نمایندگان در رابطه با این لایحه در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری جمع بندی شده است، بیان داشت: این لایحه آماده بارگذاری در تقویم کاری مجلس است و ان شاءالله بتوانیم در چند روز آینده این لایحه را مشخص تکلیف کنیم.

وی با اشاره به سیر قانونی بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس، تاکید کرد: اصلاحات لازم بر روی این لایحه اعمال شده است. همچنین اعتبار مورد نیاز این لایحه مد نظر قرار گرفته و توافق لازم با دولت صورت پذیرفته است.

اسماعیلی با بیان اینکه تاریخ اجرای رتبه بندی معلمان شهریور سال آینده است، گفت: نباید نگرانی برای فرهنگیان جامعه در زمینه بررسی این لایحه در مجلس ایجاد شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی شرح داد: سعی می کنیم تا آخر اسفند ماه سال جاری این قانون کارسازی شود و در دسترس همگان قرار گیرد.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به ارائه بودجه سال 1401 در روز های ابتدایی آذر، آیا این امر باعث نمی شود تا بررسی لایحه رتبه بندی معلمان به تاخیر بیفتد، گفت: تمام تلاش ما این است که این لایحه تا روز های آینده و قبل از شروع بحث بودجه 1401 در مجلس، مشخص تکلیف شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1949

به "احتمال مشخص تکلیف لایحه رتبه بندی قبل از بررسی بودجه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال مشخص تکلیف لایحه رتبه بندی قبل از بررسی بودجه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید