کتاب اقتصاد برای سیاست گذاران؛ هدایت برای غیراقتصادی ها منتشر شد

به گزارش مجله وتورلد، مرکز پژوهش های اتاق ایران در راستای انجام یکی از رسالت های خود مبنی بر افزایش آگاهی فعالان مالی، مدتی است ترجمه و چاپ به روزترین و کاربردی ترین کتاب های مرتبط با اقتصاد و بازرگانی را در دستور کار خود قرار داده است. به همین دلیل این مرکز ضمن ترجمه کتاب اقتصاد برای سیاست گذاران؛ هدایت برای غیرمالی­ ها از مجموعه کتاب های انتشارات راتلج با قلم گوستاوو رینالدی، آن را به چاپ رسانده است.

کتاب اقتصاد برای سیاست گذاران؛ هدایت برای غیراقتصادی ها منتشر شد

این کتاب یکی از ده کتاب برگزیده و توصیه شده به وسیله مارتین ولف در روزنامه اقتصادی تایمز اقتصادی برای مطالعه در تابستان 2019 بود که خوشبختانه بافاصله یک سال ترجمه شده و در اختیار خوانندگان فارسی زبان قرار گرفته است. کتاب اقتصاد برای سیاست گذاران: هدایت برای غیراقتصادی ها کتابی کاربردی است چراکه علم اقتصاد را به زبان ساده و با استفاده از انواع شکل ها و موردکاوی ها و مثال های کاربردی تبیین می نماید. گنجاندن گزارش های مطبوعاتی و پژوهش های اخیر و تحلیل ها و پرسش و پاسخ ها، کتاب را مجذوب کننده و بی نظیر می نماید.

سادگی بیان اقتصاد در این کتاب به گونه ای است که هر شخص علاقه مندی که آموزش رسمی در علم اقتصاد ندیده باشد و از سوی دیگر با امور کسب وکار و مسائل سیاست گذاری اقتصادی سروکار داشته باشد، بتواند از هدایت های ارزشمند کتاب بهره ببرد. به نوشته کتاب حاضر آن کارفرمایی که نیروی کار استخدام می نماید، آن کارگری که نماینده کارگران است، آن رای دهنده ای که نماینده مجلس انتخاب می نماید و آن نماینده مجلسی که قانون وضع می نماید همگی به علم اقتصاد محتاج هستند اما وقت یا اشتیاق اندکی برای یادگیری آن دارند. این کتاب کاملاً کاربردی که در یک مجلد تقریباً همه اجزای اصلی علم اقتصاد را پوشش داده و تشریح می نماید برای چنین کسانی نوشته شده است تا سطح آگاهی و شناختشان را نسبت به انواع موضوعات و برنامه های اقتصادی ارتقا بخشد.

متن کامل کتاب را از اینجا بخوانید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1932

به "کتاب اقتصاد برای سیاست گذاران؛ هدایت برای غیراقتصادی ها منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب اقتصاد برای سیاست گذاران؛ هدایت برای غیراقتصادی ها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید