14 طرح و پروژه کشاورزی، برق رسانی و راه روستایی در ایرانشهر افتتاح شد

به گزارش مجله وتورلد، فرماندار ایرانشهر گفت: در ششمین روز از هفته دولت 14 طرح و پروژه راه روستایی، برق رسانی و کشاورزی با هزینه ای افزون بر 145 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

14 طرح و پروژه کشاورزی، برق رسانی و راه روستایی در ایرانشهر افتتاح شد

علی شعبانی فرماندار ایرانشهر در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های عمرانی در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت:این طرح ها در حوزه های برق رسانی، آسفالت روستایی و سیستم آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی با حضور کوثری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان افتتاح شد.

وی اعلام کرد: این پروژه ها شامل نیرورسانی، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق شهرستان با اجرای 24 کیلومتر شبکه میانه، 22 کیلومتر شبکه ضعیف، و نصب 34 دستگاه ترانس است که با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و هزار و 125 خانوار روستایی از نعمت برق بهره مند شدند.

فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: بهره برداری از سه طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 117 هکتار با هزینه 25 میلیارد ریال و زیر سازی و آسفالت راه روستایی روستای گنج آباد از توابع بخش مرکزی بطول 8 کیلومتر با اعتبار 41 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاحی امروز بود.

وی اعلام کرد: خدمات ارزنده نظام در منطقه مانند خورشید می درخشد و مردم شکر گذار این نعمت ها هستند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1810

به "14 طرح و پروژه کشاورزی، برق رسانی و راه روستایی در ایرانشهر افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 طرح و پروژه کشاورزی، برق رسانی و راه روستایی در ایرانشهر افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید