گل محمدی: سازمان لیگ باید زمان دیدار پرسپولیس - سپاهان را تغییر دهد، باشگاه درباره حضور در دربی تصمیم می گیرد

به گزارش مجله وتورلد، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمرین نکردن نمی توان مسابقه فوتبال انجام داد و فدارسیون فوتبال باید زمان بازی با سپاهان را تغییر دهد.

گل محمدی: سازمان لیگ باید زمان دیدار پرسپولیس - سپاهان را تغییر دهد، باشگاه درباره حضور در دربی تصمیم می گیرد

یحیی گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس و اینکه سرخپوشان در آستانه بازی با سپاهان به قرنطینه رفته و اجازه تمرین پیدا نکرده اند، گفت: فعلا جواب تست های کرونا نیامده و در شرایطی که به ما اجازه تمرین نداده اند نمی دانم چگونه برای پرسپولیس بازی گذاشته اند. هنوز جواب تست اول نیامده و ما باید فردا هم تست دوم را بدهیم تا روز دوشنبه جواب تست ها بیاید. در هتل قرنطینه هستیم و با این شرایط تا روز سه شنبه نمی توانیم تمرین کنیم.

وی درباره اینکه طبق برنامه باید روز جمعه هفته پیش رو (17 اردیبهشت) در چارچوب هفته بیست ودوم لیگ برتر با سپاهان بازی کنند، گفت: با این شرایط اصلا نمی توان بازی کرد و برنامه هفته بیست و دوم و بازی با سپاهان باید تغییر کند. این شرایط در کجای دنیا وجود دارد که تیمی قبل از یک مسابقه رسمی تمرینات تاکتیکی اش را انجام ندهد و ریکاوری هم نکند؟ این چیزها فقط در فوتبال ایران دیده می شود. این خواسته زیادی نیست که بین تیم ها تبعیض قائل نشوند. سازمان لیگ می توانست ابتدا مسابقات معوقه را انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اظهارات اخیر برخی از مسئولان استقلال که گفته اند این تیم در دور رفت با بازی های نابرابر در دربی تهران به میدان رفت، شرح داد: استقلالی ها درخواست دادند که در شرایطی برابر در دربی رفت به میدان بروند و فدراسیون هم این موضوع را قبول کرد اما با توجه به اینکه ما با نساجی و سپاهان بازی کردیم، استقلالی ها دیدند که از شرایط مسابقه رسمی دور شده اند و به همین دلیل دوباره درخواست دادند که برای آنها بازی بگذارند. اگر یادتان باشد سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ در برنامه فوتبال برتر در این مورد صحبت کردند و حتی گفت که نظر پرویز مظلومی هم جلب شده است.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که اگر بازی معوقه استقلال برگزار نشود، آیا پرسپولیس در دربی روز 22 اردیبهشت به میدان خواهد رفت، به خبرنگاران گفت: در این زمینه که در دربی به میدان برویم یا نه باشگاه تصمیم گیرنده است اما اعتقاد داریم دو تیم باید در شرایط برابر به مصاف هم بروند و این خواسته غیرمنطقی نیست. این خواسته میلیون ها هوادار پرسپولیس و همچنین اعضای این باشگاه بزرگ است که عدالت بین همه تیم ها برقرار شود. این اصلا درست نیست که قهرمان لیگ در شرایطی ناعادلانه تعیین شود. اینکه بخواهیم برای یک تیم بازی ها را فشرده کنیم و برای تیمی دیگر به اندازه کافی زمان در نظر بگیریم، به هیچ عنوان عادلانه نیست.

وی افزود: از خرداد ماه سال گذشته تا به امروز ما بدون وقفه تمرین کردیم و در بازی ها به میدان رفتیم. در این مدت فقط پرسپولیس استراحت نکرده و تمام استراحت ما نهایت 3 یا 4 روز بوده است. این در حالی است که تیم های دیگر دو یا سه هفته هم استراحت کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1652

به "گل محمدی: سازمان لیگ باید زمان دیدار پرسپولیس - سپاهان را تغییر دهد، باشگاه درباره حضور در دربی تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: سازمان لیگ باید زمان دیدار پرسپولیس - سپاهان را تغییر دهد، باشگاه درباره حضور در دربی تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید