واکنش مربی پرسپولیس به رویارویی با سپاهان

به گزارش مجله وتورلد، حمید مطهری در مورد خارج شدن پرسپولیس از قرنطینه گفت: ما 20 روز سخت را در هند پشت سر گذاشتیم و مطرح شدن بحث قرنطینه قبل از بازی با الوحده هم از لحاظ ذهنی تا حدودی تیم ما را به هم ریخت. ما بابت قرنطینه شدن مسئله ای نداشتیم و همواره هم نشان دادیم که قانون مدار هستیم و از این مسائل تمکین کردیم، اما چقدر خوب است که همواره عدالت رعایت گردد. خدا را شکر که تست های ما دو بار منفی شد و از قرنطیه خارج شدیم، اما شنیده ایم که در بعضی پرواز ها مسافران هندی وارد ایران می شوند و به قرنطینه نمی فرایند که امیدوارم این خبر ها درست نباشد.

واکنش مربی پرسپولیس به رویارویی با سپاهان

نظر ها باید کارشناسی باشد

وی در ارتباط با صعود مقتدرانه پرسپولیس و اینکه برخی کارشناسان و مربیان گفته اند گروه پرسپولیس آسان بود، تاکید نمود: انتظار من این است که صحبت ها کارشناسی و با منطق باشد، نه اینکه برخی ها طوری نظر بدهند تا حمایت فضای هواداری را به همراه داشته باشند. در گروه ما تیم دوم یعنی الوحده 13 امتیاز گرفت و برخی از تیم ها که اول شدند هم نتوانستند 13 امتیاز بگیرند. از طرفی بحث سیدبندی هم مطرح است که پرسپولیس با توجه به عقبه و حضور در دو فینال اخیر لیگ قهرمانان، در سید یک نهاده شد. من زیاد نمی خواهم به این موضوع بپردازم، در جریان مسابقات هم مربی بزرگی مثل لوران بلان با بنده صحبت کرد و به این موضوع اشاره نمود که پرسپولیس جدا از بحث نتایج و امتیازگیری، بالاتر از سطح فوتبال آسیا بازی می نماید که این برای ما با ارزش است.

بازی با استقلال تاجیکستان آسان نیست

مربی پرسپولیس در مورد تقابل با استقلال تاجیکستان بیان کرد: تیمی که به الهلال عربستان 4 گل می زند و در گروهش اول می گردد، قطعا تیم خوبی است، البته من بازی های این تیم را ندیده ام و فعلا نمی توانم به صورت دقیق در مورد استقلال تاجیکستان صحبت کنم، اما اصلا اینطور نیست که بازی آسانی در پیش داشته باشیم.

هدف ما چیزی جز قهرمانی نیست

مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند در این فصل قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا گردد؟ توضیح داد: 15 ماه پیش که به پرسپولیس آمدیم، همان زمان آقا یحیی با بازیکنان صحبت کرد و گفت که پرسپولیس بار ها قهرمان لیگ شده هدف ما باید قهرمانی در آسیا باشد. ما به فینال هم رفتیم و متاسفانه همه دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد که قهرمان نشدیم، این در حالی است که شایسته قهرمانی بودیم. هنوز هم هدف ما چیزی جز قهرمانی نیست و برای رسیدن به این هدف کوشش خواهیم کرد.

از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم

مربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: ما در هند از لحاظ سخت افزاری، شرایط آب و هوایی و بحث بیماری کرونا شرایط سختی داشتیم و باید از بازیکنان تشکر کنیم که متعهدانه بازی کردند و وظایف خودشان را انجام دادند. از هواداران پرسپولیس هم تشکر می کنم که همواره به ما انرژی مثبت می دادند و امیدوارم در بازی های آینده آن ها را راضی کنیم.

با فرمت لیگ قهرمانان مشکل دارم

مطهری در قسمت دیگری از حرف هایش در مورد فرمت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که با انتقاد خیلی ها همراه است، توضیح داد: من واقعا با فرمت برگزاری این مسابقات مشکل دارم. نمی خواهم بگویم حرف هایم و نظرم در این زمینه کاملا کارشناسی است، اما این درست نیست که بازی ها را با یک تیم آغاز و با یک تیم دیگر تمام کنیم. ضمناً مسائل دیگری هم وجود دارد که نمی خواهم به آن ها اشاره کنم.

قهرمانی در لیگ آسان نیست

مربی پرسپولیس در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر سپاهان و اینکه برخی معتقدند این بازی می تواند قهرمان لیگ را معین کند، گفت: سپاهان تیمی خوب و قابل احترام است و کوشش می کنیم تا در این بازی یک نتیجه خوب بگیرمی، اما قرار نیست این بازی سرنوشت قهرمانی را معین کند. در حال حاضر چند تیم دنبال قهرمانی هستند و همه حریفان هم برای ما قابل احترام خواهند بود. ما می دانیم که قهرمانی در لیگ آسان نیست و باید سخت کوشش کنیم تا پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم.

هوادار سیتی و رئال هستم

مطهری در مورد بازی های لیگ قهرمانان اروپا و اینکه دوست دارد چه تیمی قهرمان گردد، گفت: واقعا تیم هایی که به نیمه نهایی آمده اند، تیم های خوبی هستند. من هوادار رئال و منچسترسیتی هستم و دوست دارم این دو تیم در فینال با هم بازی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1684

به "واکنش مربی پرسپولیس به رویارویی با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مربی پرسپولیس به رویارویی با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید