گل محمدی: از کادر فنی تیم ملی دلگیر نیستیم، ملاقات با الهلال جنگ نابرابر است

به گزارش مجله وتورلد، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: درخواستی از کادر فنی تیم ملی داشتیم که با آن مخالفت شد، اما از آنها دلگیر نیستیم، چرا که اولویت مان تیم ملی است.

گل محمدی: از کادر فنی تیم ملی دلگیر نیستیم، ملاقات با الهلال جنگ نابرابر است

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پیش از سفر تیم پرسپولیس به عربستان برای ملاقات با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در مرحله ای قرار داریم که تیم های بزرگ آسیا حضور دارند. فکر می کنم بازی ما با الهلال فینال زودهنگام آسیاست و قرعه ای که به آن برخورد کردیم، سخت ترین قرعه ممکن بود. به هر حال در طول زمانی که داشتیم تمرینات خوبی برگزار کردیم و خدا را شکر توانستیم از این زمان به خوبی استفاده کنیم. هر چند مشکلاتی مثل نبود بازیکنان ملی پوش داشتیم که قطعاً روی هماهنگی تیم تأثیر خواهد داشت، اما به حدی انگیزه داریم که بازی های خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: از لحاظ امکانات و مسائل دیگر جنگ نابرابر است، ولی بازیکنان ایرانی همواره استعداد و غیرت خودشان را نشان دادند و فکر می کنم بازی خوب و نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درخواستی که از کادر فنی تیم ملی برای حضور مهدی ترابی و میلاد سرلک در ملاقات تدارکاتی پرسپولیس با سپاهان داشته که با مخالف اسکوچیچ روبرو شده بود، عنوان نمود: ما چنین درخواستی داشتیم. این بازیکنان در بازی با امارات حضور نداشتند و در بازی با کره هم بازی نکردند. این احساس را داشتیم که اگر به بازی محبت آمیز بیایند هم می توانند برای تیم ملی مثمرثمر باشند و هم برای پرسپولیس خوب خواهد بود. به هر حال اگر بازیکن در شرایط بازی باشد هم برای تیم ملی خوب است و هم ما. این اتفاق نیفتاد و ما هم دلگیر نیستیم. همواره اولویت برای ما تیم ملی بوده است و دوست داریم تیم ایران همواره پیروز باشد.

گل محمدی در واکنش به این موضوع که مردم و طرفداران ورزش در چند هفته اخیر با نتایج تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد و بعلاوه پیروزی های تیم ملی شادمان شدند و امیدوارند پرسپولیس هم در ملاقات با الهلال پیروز گردد، توضیح داد: انگیزه ما واقعاً زیاد است. ضمن اینکه پیروزیت های تیم های کشتی آزاد و فرنگی هم شور و شوق زیادی به مردم و ورزش دوستان داده است. از آن طرف هم پیروزیت های تیم ملی فوتبال خیلی مهم بود. همه ما از این پیروزیت ها شادمانیم. در شرایطی که دلخوشی مردم، فوتبال و ورزش است، این شادی ها می تواند به نشاط اجتماعی یاری کند. فکر می کنم فقط ورزشکاران می توانند این شرایط را برای مردم ایجاد نمایند. ما هم بخش کوچکی از این مردم هستیم و امیدواریم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره تساوی روز گذشته تیم ایران مقابل کره جنوبی شرح داد: گرفتن امتیاز از کره خیلی با توجه به شرایط جدول خیلی مهم بود. به نظرم نتیجه بدی نبود. ما همچنان صدر جدول هستیم و در دقایقی از بازی هم حتی می توانستیم برنده باشیم. ان شاءالله همین فرایند را ادامه دهیم و مطمئنم مشکل چندانی برای رسیدن به جام جهانی نخواهیم داشت. باید برنامه ریزی اصلی مان برای جام جهانی و صعود از مرحله گروهی این مسابقات باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1876

به "گل محمدی: از کادر فنی تیم ملی دلگیر نیستیم، ملاقات با الهلال جنگ نابرابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: از کادر فنی تیم ملی دلگیر نیستیم، ملاقات با الهلال جنگ نابرابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید