پرسپولیس بزرگترین ضربه را اول فصل خورد، کادر فنی چاره ای ندارد

به گزارش مجله وتورلد، جواد منافی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به فرایند نتایج پرسپولیس که منجر به ماندن با استقلال تهران در کورس قهرمانی لیگ برتر فصل جاری شده است، گفت: قطعاً پرسپولیس بزرگترین ضربه را در ابتدای فصل با رفتن تأثیرگذارترین بازیکن خود احمد نورالهی خورد.

پرسپولیس بزرگترین ضربه را اول فصل خورد، کادر فنی چاره ای ندارد

این بازیکن چپ پای دهه هفتاد پرسپولیس ادامه داد: او توانسته بود تمام ارکان فنی پرسپولیس را در زمین پیاده کند و رهبر واقعی برای تاکتیک های تیمش باشد. رفتن او به همراه کنعانی زادگان خیلی به ضرر پرسپولیس شد اما دنیای فوتبال همین است و نمی توان جلوی بازیکن یا مربی را برای هر انتقالی گرفت.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: پرسپولیس از ابتدای فصل هم دچار کمبود مهاجم بود و ایرادش را نتوانست برطرف کند و حالا با مصدومیت عیسی آل کثیر هم روبرو است و چاره ای جز ادامه دادن با مهاجمان فعلی ندارد. بنابراین این تیم با وجود دارایی فعلی خود و با اعتماد به نفسی که از پنج قهرمانی متوالی کسب کرده است می تواند همچنان برای قهرمانی بجنگد و مبارزه کند.

وی راجع به رقابت تنگاتنگ دو تیم برای قهرمانی تاکید کرد: وقتی دو تیم پر طرفدار برای قهرمانی مبارزه می کنند بدون شک هواداران آنها با علاقه بیشتری پیگیری خواهند کرد. من فکر می کنم رقابت بین آنها هر هفته هیجان بیشتری پیدا می کند و تیمی که کمترین اشتباه را داشته و بیشترین استفاده را از فرصت های خود کند به فرایند موفقیت هایش هم ادامه می دهد.

منافی در خصوص دیدار پرسپولیس با گل گهر در سیرجان تاکید کرد: سطح فنی فوتبال در بین تیم های لیگ برتر ایران نزدیک به هم شده است. گل گهر هم بازیکنان خوب و مربیان با تجربه دارد اما پرسپولیس فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد که حالا بخواهد احتیاط به خرج دهد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: امیدوار هستم در فصلی که تأثیر زیادی در دعوت از ملی پوشان به اردوهای تیم ملی ایران قبل از جام جهانی دارد کیفیت فنی بازیکنان هم رشد کند تا شاهد بروز استعدادهای بیشتر در فوتبال ایران از دل مسابقات لیگ برتر باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2054

به "پرسپولیس بزرگترین ضربه را اول فصل خورد، کادر فنی چاره ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بزرگترین ضربه را اول فصل خورد، کادر فنی چاره ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید