کرونا، آمار ابتلا در چین و کره جنوبی رو به کاهش است

به گزارش مجله وتورلد، سیر کاهشی ابتلای روزانه به ویروس جدید کرونا در چین و کره جنوبی ادامه دارد و امروز نیز تعداد کمتری مبتلا نسبت به روز قبل گزارش شد.

کرونا، آمار ابتلا در چین و کره جنوبی رو به کاهش است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرایند کاهش تعداد ابتلای جدید و قربانیان روزانه ویروس کووید19 با منشأ محلی در چین و کره جنوبی ادامه دارد.

کمیسیون بهداشت ملی چین بامداد امروز (دوشنبه) اعلام نمود که طی بیست وچهار ساعت گذشته 31 نفر دیگر به این ویروس مبتلا شده اند که از این میان، 30 نفر از کشورهای خارجی به چین وارد شده اند و فقط 1 مبتلا با منشأ محلی هستند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، بر اساس آمار اعلامی جدید، طی یک روز گذشته 4 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 81470 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 3304 نفر رسید. از تعداد کل مبتلایان چینی، 75700 نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا 2466مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

مقامات چین که پیشتر نسبت به کاهش سریع فرایند ابتلا به ویروس کرونا در ماه جاری (مارس) ابراز امیدواری نموده بودند، اکنون نگران ورود افراد مبتلا به این ویروس از کشورهای خارجی هستند زیرا کسب وکارهای بیشتری در حال از سرگیری فعالیت خود در این کشور هستند.

از کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید19 را در شرق آسیا دارد - خبر می رسد که تا صبح امروز 78 مورد جدید از ابتلا به این ویروس در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی، با احتساب مبتلایان جدید، تعداد کل افراد آلوده به این ویروس در کره جنوبی به 9661 نفر افزایش پیدا کرد. همچنین تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی نیز با افزایش 6 نفری، به 158 تن رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 929

به "کرونا، آمار ابتلا در چین و کره جنوبی رو به کاهش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، آمار ابتلا در چین و کره جنوبی رو به کاهش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید