چین: واکسن های ارزان تری باید در اختیار مردم نیازمند جهان قرار بگیرد

به گزارش مجله وتورلد، رئیس جمهوری چین بر افزایش کوشش های این کشور برای یاری به فراوری واکسن های بیشتر و ارزان قیمت برای کشورهای درحال توسعه تاکید نمود.

چین: واکسن های ارزان تری باید در اختیار مردم نیازمند جهان قرار بگیرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه سی جی تی ان، شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین در افتتاحیه نشست بواو در آسیا گفت که کشورش به منظور همکاری بین المللی در زمینه مقابله با کرونا و یاری به فراوری واکسن های در دسترس و ارزان قیمت برای مردم کشورهای درحال توسعه کوشش های بیشتری خواهد نمود.

شی جین پینگ تاکید نمود که تقویت همکاری بین الملل در زمینه تحقیق و توسعه، فراوری و توزیع واکسن اهمیت زیادی داشته و باید امکان دسترسی به این واکسن ها و قیمت آنها در کشورهای درحال توسعه شرایط مناسب تری داشته باشند تا تمام مردم در دنیا درصورت احتیاج امکان دسترسی به آنها را داشته باشند.

رئیس جمهوری چین گفت مردم و زندگی آنها باید در اولویت قرار داشته باشد و کوشش های بیشتری در زمینه های اطلاع رسانی و کنترل جمعی، افزایش بهداشت عمومی و همکاری های پزشکی و همچنین تقویت نقش سازمان بهداشت دنیای باید انجام گردد.

وی بر روی این مسئله تاکید نمود که به منظور ایجاد آینده بهداشت و امنیت به همکاری و همبستگی احتیاج است و اینکه چین به همکاری با سازمان بهداشت دنیای و کشورهای دیگر ادامه داده و به تعهد آنها برای فراوری واکسن و قرار دادن آن در اختیار مردم و مشارکت برای یاری بیشتر به کشورهای درحال توسعه در زمینه مبارزه با ویروس کرونا افتخار می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1653

به "چین: واکسن های ارزان تری باید در اختیار مردم نیازمند جهان قرار بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: واکسن های ارزان تری باید در اختیار مردم نیازمند جهان قرار بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید