کدام عودها را بسوزانیم؟ 10 پیشنهاد بی نظیر برای فصل پاییز

به گزارش مجله وتورلد، پاییز، فصل گذار از گرمای تابستان به سرمای زمستان، با هوایی خنک و دلپذیر و عطری دلنشین از خاک و برگ های خزان زده، احساساتمان را نوازش می نماید. با رسیدن به فصل خانه نشینی و هوای دلچسب آن، تمایل ما به تجربه های حسی و لذت بردن از این حال و هوای نو بیشتر می گردد. در این میان، عود با عطر مرموز و گیرایش، می تواند به خوبی این حس و حال را در ما تقویت کند.

کدام عودها را بسوزانیم؟ 10 پیشنهاد بی نظیر برای فصل پاییز

من عاشق پاییز هستم و دوست دارم در شب های رویایی و جادویی اش، در نور کم چراغ زرد آباژور،در عطر عود غرق شوم، فیلم بببینم یا کتاب بخوانم. البته یک لیوان چای یا دمنوش گرم هم در کنارم داشته باشم و یک موسیقی ملایم هم در خانه در حال پخش شدن باشد. برای اینکه شما هم بتوانید مثل من وسعت لذت از شب های پاییزی تان را بیشتر کنید تصمیم گرفتم در این مطلب از خبرنگاران مگ 10 رایحه عالی و پاییزی عود را به شما معرفی کنم. پس اگر برای تجربه ای متفاوت و دل انگیز از پاییز سال جاری آماده هستید، به سراغ آشنایی با این رایحه های اسرارآمیز برویم.

1. دارچین

پاییز، فصل خوشامدگویی به روح شادی و جشن رنگارنگ طبیعت است. استفاده از عود دارچین با عطر گرم و دلنشینش، روشی عالی برای ایجاد حس و حال پاییزی و تقویت شاد است. این عطر با افزایش انرژی، تسکین استرس و ایجاد حس و حال مثبت، همراهی دلچسب برای فصل پاییز است.

2. کندر و مر

هوای پاییز با عطر الهی کندر و مر کامل می گردد. کندر عطری گرم و تند با رایحه ای از شیرین بیان دارد، در حالی که مر عطری خاکی با هاله ای ملایم از شیرین بیان است. ترکیب این دو عطرِ باورنکردنی، محیطی دلنشین و آرامش بخش ایجاد می نماید که فکر شما را شاداب نموده و با پاکی و خلوص خود در فصل پاییز، شما را مسحور خود می نماید.

3. چوب صندل

عطر نرم، خاکی و شیرین عود چوب صندل، احساسات شاداب را به شما منتقل می نمایند و پاییزی متفاوت برایتان رقم می زنند. این رایحه می تواند به شما در بازیابی سطح انرژی تان در پاییز یاری نموده و یک روز تاریک و کسل نماینده را روشن کند.

4. پالو سانتو

عود پالو سانتو برای یک سفر درونی پاییزی لازم است. این عود عطری چوبی و ترکیبی از مُشک و مرکبات دارد. عطر گرم، روح انگیز و آرامش بخش عود پالو سانتو به شما یاری می نماید تا انرژی درونی خود را افزایش داده و روحیه تان را بالا ببرید. بعلاوه یک هاله مثبت و پاکسازی نماینده ایجاد می نماید که برای پاییز عالی است.

5. مریم گلی

از شروع تمدن از عطر آرامش بخش، تازه و پاکسازی نماینده مریم گلی برای دود کردن استفاده می شده است. انرژی آرام و عرفانی عود مریم گلی به تصفیه هوا و از بین بردن انرژی های منفی یاری می نماید.

6. شکلات

عطر گرم، شیرین و خوشمزه که فکر را آرام می نماید. بعلاوه هماهنگی زیادی با هوای خنک پاییز دارد. شما می توانید از عطر دلنشین آن در کنار نوشیدن یک لیوان شکلات داغ در یک روز بارانی لذت ببرید.

7. مُشک

عود مشک عطری منحصربه فرد و مرموز دارد. عطر تند، چوبی و خاکی عود مُشک فکر ناخودآگاه را تحت تاثیر قرار داده و به شما اجازه می دهد تا به تمام پتانسیل های خود دست یابید. عطر ماندگار آن راهی عالی برای بالا بردن روحیه و افزایش سطح انرژی در پاییز است.

8. لوندر یا اسطخدوس

عطری ملایم و آرامش بخش که می تواند تمام خستگی و اضطراب را از بدن شما بیرون کند. استشمام این رایحه در عصرهای کم نور پاییزی و شب های طولانی، می تواند آرامش عمیقی به شما هدیه دهد و خواب خوبی برایتان به ارمغان بیاورد.

9. گل رز

عود گل رز ظریف، شیرین و برانگیزاننده احساسات است. این عود عطری ملایم و در عین حال قدرتمند منتشر می نماید که فکر شما را آرام می نماید. بعلاوه به علت عطر باشکوه و قدرتمندش، همراهی عالی برای فصل پاییز است.

10. وانیل

عطر وانیل گرم، آرامش بخش و شیرین است و می تواند عصرهای پاییزی را روشن کند. عطر پیچیده و شیرین وانیل، احساسی عجیب و فضایی شاد به هوای دلپذیر پاییز می بخشد.

مرور کلی

رایحه های عود شگفت انگیز معرفی شده در این مطلب به شما این امکان را می دهند که خلاق باشید و ترکیبات منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. شما می توانید با انواع ترکیبات معطر لذیذ، مثل وانیل و دارچین، چوب صندل و دارچین، پالو سانتو و دارچین، خانه پاییزی خود را دلپذیرتر کنید. فرقی نمی نماید که از این عودهای مجذوب کننده برای جشن های خاص و یا برای لذت شخصی خود استفاده می کنید، در هر صورت از ورود به فضایی که با این عطرها معطر شده است، لذت خواهید برد. در پاییز سال جاری ریلکس کنید و از عطرهای گرم پاییزی عود که با تمام شکوه و جلال خود در فضای شما می چرخند، لذت ببرید.

منبع: medium

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2373

به "کدام عودها را بسوزانیم؟ 10 پیشنهاد بی نظیر برای فصل پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام عودها را بسوزانیم؟ 10 پیشنهاد بی نظیر برای فصل پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید