پایداری مسائل در ساختمان پزشکی قانونی شاهرود

به گزارش مجله وتورلد، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بابیان اینکه مکاتبات و پیگیری ها درخصوص تعیین تکلیف شرایط ساختمان پزشکی قانونی شاهرود به جایی نرسیده است، گفت: پیمانکار نواقص ساختمان را رفع نمی کند.

پایداری مسائل در ساختمان پزشکی قانونی شاهرود

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مهدی نوروزی با بیان این که ساختمان پزشکی قانونی شاهرود 23 بهمن سال 97 با حضور استاندار وقت تحویل موقت شد، ابراز داشت: در آن زمان نواقصی وجود داشت ولی مقرر شد تا مسکن و شهرسازی به عنوان کارفرما و ناظر کار پیمانکار، نواقص و سیستم گرمایش و سرمایش پروژه را رفع کند که این اتفاق رخ نداده است.

وی با بیان این که این بنا که سال 90 کلنگ زنی شده و شامل 840 مترمربع زیربنا در دو طبقه است که آزمایش های پزشکی قانونی، تشریح و کالبدشکافی اجساد در آن انجام خواهد شد، افزود: مسکن و شهرسازی پیمانکار را ملزم به انجام تعهدات نکرده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان این که ساختمان پزشکی قانونی شاهرود هنوز به صورت کامل تحویل داده نشده است، ابراز داشت: این موضوع با فخری معاون عمرانی استاندار سمنان درمیان گذاشته شد و وی نیز طی تماس تلفنی با مدیرکل وقت مسکن و شهرسازی که در آن زمان حوزه شاهرود را نیز عهده دار بودند برقرار کرد و وی نیز قول داد تا 10 روز آینده مشکل رفع شود ولی تا کنون اتفاق خاصی نیفتاده است.

نوروزی همچنین شرح داد: نظیر همین مشکل در ساختمان پزشکی قانونی دامغان نیز وجود دارد که پیمانکار به تعهدات خود عمل نمی کند و مسکن و شهرسازی به عنوان کارفرما اقدام خاصی را برای آن انجام نمی دهد و در این بین پزشکی قانونی اهرم اجرایی ندارد.

وی با بیان این که مکاتبات بسیاری در این مدت صورت گرفت اما نتیجه ای حاصل نشد لذا موضوع با معاون عمرانی استاندار سمنان در میان گذاشته شد تا وی مسائل را رفع کند، افزود: باوجود آن که تلاش شد تا در ساختمان های فعلی پزشکی قانونی شاهرود و دامغان کار به بهترین نحو انجام شود اما تکمیل ساختمان های جدید می تواند خدمات مطلوب تری را به مردم ارائه دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 636

به "پایداری مسائل در ساختمان پزشکی قانونی شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایداری مسائل در ساختمان پزشکی قانونی شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید