سفر به این شهر بازگشتی نخواهد داشت

به گزارش مجله وتورلد، زمانی را تصور کنید که یک بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصدی گرفته اید ولی هیچ وقت برگشتی وجود نخواهد داشت.

سفر به این شهر بازگشتی نخواهد داشت

با خواندن جمله بالا چه احساسی به شما دست داده است؟

شاید فکر شما سمت سقوط هواپیما رفته باشد! شاید هم تصور شما این است که دریاره پناهنده شدن قصد صحبت کردن داریم!

شاید هم بلیط هواپیما برای یک شهر خارجی رزرو نموده اید و فکر نموده اید در این شهر جنگ شده و اگر به آن شهر سفر کنید دیگر هیچ راه بازگشتی برای شما نیست!

ویزا چطور؟ فکر شما سمت ویزای کشور خاصی رفت که مثلاً اگر ویزای یک کشور خاص را بگیرید دیگر به ایران اجازه پرواز نخواهید داشت؟!

واقعیت این است که همانطور که فکرهای شما به جاهای مختلف رفت می توان سفرهایی را متصور شد که هیچ راه بازگشتی ندارند. از جمله این عوامل میتوان به پناهندگی، جنگ، سقوط هواپیما و... اشاره نمود.

اما باید واقعی تر به موضوع نگاه کنید، به شهرهای مختلف دنیا فکر کنید آیا اکنون که در قرن 21 زندگی می کنیم شهری در دنیا وجود دارد که نتوان از آنجا بازگشت؟ چه عاملی باعث می گردد که این شهر انقدر خطرناک است؟ اگر جنگ نیست پس چیست؟

در ادامه شما را با این شهر آشنا خواهیم کرد و دلایل غیر قال بازگشت بودن سفر شما به این شهر را به شما خواهیم گفت. ابتدا ضروری است کمی دورتر سفر کنیم، مثلاً اندوزنزی.

اندونزی

اندونزی کشوری است که به صورت مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و مرکز آن جاکارتا است. معروف ترین شهر آن بالی است که مسافران زیادی با خرید تور بالی به آنجا سفر می نمایند و هواپیمایی ماهان نیز در برخی مواقع هواپیما چارتری در این جهت قرار می دهد. رزرو هتل خارجی نیز که بسیار آسان شده و میتوانید با چند کلیک ساده هتل خود را با پرداخت ریالی آنلاین در هر جای دنیا رزرو کنید.

بالی شهر بسیار زیبایی است که نه تنها ایرانیان آن را برای سفر انتخاب می نمایند بلکه یکی از مقاصد معروف و پر هوادار در دنیا است که به شهر خدایان لقب گرفته است و این لقب به علت این است که در بزرگترین کشور مسلمان دنیا یعنی اندونزی واقع شده است.

ولی قرار نیست با رفتن به این شهر اتفاق بدی برای شما بیافتد و اتفاقاً به شما خیلی هم خوش خواهد گذشت. در ادامه خواهید فهمید چرا از اندونزی و بالی سخن گفتیم ولی بهتر است قبل از آن کمی از عکس های زیبای بالی را با هم ببینیم.

حالا که با برترین شهر توریستی اندونزی آشنا شدید، بیایید کمی آن طرف تر برویم، به استان پاپوآ در اندونزی که بزرگترین استان این کشور است. اگر به این استان سفر کنید هیچ راه بازگشتی برای شما وجود نخواهد داشت! این استان محل زندگی قبیله آدمخوار ها است و تعدادی از افرادی که حتی برای تحقیق به این استان سفر کره بودند هیچ وقت از سفر خود باز نگشتند و هیچ اثری از آنها پیدا نشد.

قبیله آدم خوارها در جنوب غربی استان پاپوآ واقع شده است و حدود 3000 نفر هستند. نام این قبیله کُروای نامیده میگردد که بعلاوه با نام کولوفو نیز شناخته میشوند. این قبیله مثل انسان های اولیه زندگی می نمایند و سر و شکل خیلی زشتی دارند. آنها به غیر از محدوده زندگی خود جای دیگری نرفته اند و اشخاص دیگری را نیز نمیشناسند، به همین علت با تماشا افراد نو سریعاً واکنش نشان داده و پس از کشتن شخص، آنها را می خورند!

افراد این قبیله در جنگ و شکار به شدت مهارت دارند و کمتر کسی می تواند از دست آنها سالم بماند. وسیله جنگی آنها تیر و کمان است و شخص خبرنگاری که برای تهیه خبر به آنجا رفته بود با چشم خود آدمخوار بودن آنها را دیده بود.

خانه آنها بر فراز درختان قرار گرفته است و رسم و رسوم عجیب و غریبی دارند و به روح و شیاطین اعتقاد جدی دارند.

یکی از خبرنگارن پر دل و جرأت توانست از دل این قبیله با مهارت بسیار عبور کند و ضمن تهیه گزارشی کامل، عکس های خوبی از این قبیله بگیرد.

در سالهای بعد، پسر این خبرنگار قصد کرد کاری که پدر خود انجام داده است را بار دیگر تکرار کند و اطلاعاتی دیگر از این قبیله به دست آورد، ولی سفر او هیچ بازگشتی نداشت.

بعلاوه در بلاگ خبرنگاران بخوانید: امن ترین شهر دنیا کجاست؟

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2143

به "سفر به این شهر بازگشتی نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به این شهر بازگشتی نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید