هتل هما یک مشهد

به گزارش مجله وتورلد، در این مقاله از قسمت معرفی معرفی هتل قصد داریم یکی از هتل های مشهد یعنی هتل هما یک را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

هتل هما یک مشهد

هتل هما یک مشهد یا هایت سابق یکی از پرقدمت ترین و بزرگترین هتل های پنج ستاره مشهد واقع در مرکز شهر می باشد که در سال 1352 در خیابان احمدآباد افتتاح گشت.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • هتل الماس دو مشهد
  • آبشار خرو مشهد
  • برای تعطیلات نوروز در پی تور مشهد هستید؟
  • هتل سی نور مشهد و آشنایی با امکانات آن
  • روستای زشک مشهد

هتل هما 1 با 40 سال قدمت به عنوان نماد تاریخی هتلداری مشهد مقدس محسوب می شود و مثل دیگر هتل های هما در در سراسر ایران به خدمات خوبش شهره است.

هتل هما 1 در ساختمان اصلی شامل شش طبقه و 126 اتاق، در فاز ویلایی دارای 3 باب سوئیت و در فاز آپارتمانی دارای سه طبقه و 6 واحد می باشد. محوطه سرسبز در این هتل فضای دلپذیری را برای گذران اوقات فراغت میهمانان مهیا کرده است. به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل هما 1، دسترسی به ایستگاه حمل و نقل عمومی به آسانی میسر می شود. بعلاوه فاصله حداکثر 5 کیلومتر از حرم مطهر رضوی، بیمارستان قائم و مراکز خرید از دیگر مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل پنج ستاره هما 1 مشهد به شمار می آید.

هتل هما یک مشهد از گروه هتل های هما و تنها هتل وابسته به هتلداری هایت سابق در پیش از انقلاب است. هتلی تازه بازسازی شده در قلب مشهد که با نزدیکی به مراکز دولتی، تجاری و گردشگری دارای موقعیت مکانی مناسبی است. هتل هما هتلی نام آشنا برای کسانی است که در اقامت خود به سابقه، کیفیت و نزدیکی به حرم امام رضا اهمیت می دهند. این هتل از برترین هتل های 5 ستاره مشهد است که دسترسی آسان به حرم و اماکن گردشگری پارک کوهسنگی و باغ ملک آباد را برای گردشگران فراهم کرده است. هتل هما دارای چندین رستوران با غذاهای متنوع می باشد چه اهل غذاهای ایرانی باشید چه اهل فست فود می توانید آنها را در رستوران های گل سرخ، چابک و رستوران تابستانی هتل بیابید.

هتل هما 1، هتل بزرگی است. 7 هکتار است و 125 اتاق، هفت تالار مجلل و سالن های غذاخوری گوناگونی دارد. مسئولان هتل از در نظر گرفتن فضایی برای بازی بچه ها نیز غافل نمانده اند. هتل پارکی مخصوص بازی بچه ها دارد،پس برای خانواده ها می تواند گزینه مناسبی باشد. اضافه بر این به سونا و جکوزی نیز مجهز است و هر وقت هوس خرید کردید می توانید در مرکز خرید آن قدم بزنید و سوغات هایتان را از آن تهیه نمایید. ارائه خدمات پزشکی و سرویس به فرودگاه، این هتل را به یکی از هتل های بی بدیل شهر مشهد تبدیل کرده است که از طرفی همگام با استاندارهای جهانی پیش می رود و از طرف دیگر هر آنچه از اقامت در یک هتل مدنظر شماست را برآورده می نماید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2164

به "هتل هما یک مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هما یک مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید