وزیر خارجه یونان: ریاکاری حاکمان آلمان بی حد و مرز است

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: وزیر خارجه یونان در کتاب جدید خود شدیدا نقش آلمان در اروپا را مورد انتقاد قرار داده و نوشت: ریاکاری کسانی که در آلمان حکومت می نمایند بی حد و مرز است.

وزیر خارجه یونان: ریاکاری حاکمان آلمان بی حد و مرز است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه بیلد، نیکوس کوتزیاس وزیر خارجه یونان در کتاب جدید پیروز خود با عنوان نژادپرستی اقتصادی شدیدا آلمان را مورد انتقاد قرار داده است.

کوتزیاس در کتاب خود می نویسد: آلمان جدید نقش رهبری در اروپا را دارد، اما فاقد فرهنگ است. آلمان دیگران را ناعادلانه و بی ادبانه مجازات می نماید. ریاکاری کسانی که در آلمان حکومت می نمایند بی حدو مرز است.

در بخش دیگری از این کتاب آمده است: آلمان امروز مانند یک دولت نظامی البته بدون ارتش رفتار می نماید. در آلمان وزیر دارایی و بانک مرکزی، صندلی ارتش در اروپا را اتخاذ نموده و می خواهند تمام این اتحادیه را تحت سلطه خود در آورند.

وزیر خارجه یونان همچنین نوشت: در آلمان ناسیونالیسم اقتصادی وجود دارد که منجر به نژادپرستی اقتصادی در برابر کشورهایی مانند یونان می گردد.

دولت آلمان بخصوص به منابع معدنی ما توجه دارد، در گذشته نیز توجه آلمان در دیگر کشورها به منابع معدنی بود که این کشور مالک آن نبود. در حال حاضر هم منابع معدنی و انرژی ما برای آلمان مطرح است.

آلمان یک (امپراطوری) روم جدید برای اروپا است. برای همه چیزهایی که باید انجام گرددموافقت آلمان لازم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 375

به "وزیر خارجه یونان: ریاکاری حاکمان آلمان بی حد و مرز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه یونان: ریاکاری حاکمان آلمان بی حد و مرز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید