نماینده کنگره آمریکا: انصارالله باید تحت فشار قرار بگیرد

به گزارش مجله وتورلد، خبرگزاری خبرنگاران- هم زمان با پیشروی انصارالله در شهر راهبردی مأرب و رسیدن به مرحله آزادسازی آن، صدای آمریکایی ها و اروپایی ها برای توقف پیشروی یمنی ها در این جبهه بالا رفته است.

نماینده کنگره آمریکا: انصارالله باید تحت فشار قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، رهبر جمهوریخواهان در کمیسیون روابط خارجی کنگره آمریکا گفت، ضروری است برای توقف حمله حوثی ها (نیرو های انصارالله) به مأرب، این گروه تحت فشار قرار بگیرد. مایکل مک کول در توئیتر نوشت، باید برای نجات غیر نظامیانی که جانشان با آغاز هجوم حوثی ها تهدید می شود، تدابیر فوری اتخاذ شود. وی از اقدام آمریکا در تحمیل تحریم علیه دو تن از رهبران حوثی، به دلیل نقش آنان در حمله به مأرب، استقبال کرد و نوشت، این کار گام مهمی برای توقف حمله حوثی ها به مأرب و سرانجام دادن فوری محاصره علیه این منطقه است، اگر چنین نشود آمریکا و جهان باید فشار وارد کنند، وقت می گذرد و جان ها در خطرند.

هم زمان با اوج دریافت پیشروی های انصارالله در شهر راهبردی مأرب و رسیدن به مرحله سرانجامی آزادسازی آن صدای آمریکایی ها در کنار اروپایی ها برای توقف پیشروی یمنی ها در این جبهه بالا رفته است. نبرد ها در اطراف شهر مأرب و بویژه در دو جبهه البلق و الطلعه الحمرا با شدت بسیار ادامه دارد؛ حملات سنگین ائتلاف متجاوز به منظور جلوگیری از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن ناکام مانده است. تازه ترین اطلاعات حاکی از آن است که نیرو های انصارالله منطقه راهبردی حمه الصید و برخی مواضع دیگر را به کنترل درآورده و پیشروی های جدیدی در شمال و غرب مأرب را به ثبت رسانده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1682

به "نماینده کنگره آمریکا: انصارالله باید تحت فشار قرار بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کنگره آمریکا: انصارالله باید تحت فشار قرار بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید