نمایشگاه مجازی کتاب تهران راهکارهای برای در دسترس قرار دادن کتاب به مخاطبان

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل جهانگیری (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان) در گفت گو با ستادخبری دومین نمایشگاه مجزی کتاب تهران با اشاره به اینکه در ایامی که در پی شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کارها و برنامه ها به سمت مجازی شدن رفت، گفت: در این میان می توان گفت که نمایشگاه مجازی کتاب تهران یکی از راهکارهای در دسترس قرار دادن کتاب برای مخاطبان است، هر چند نمی تواند جایگزین نمایشگاه فیزیکی گردد.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران راهکارهای برای در دسترس قرار دادن کتاب به مخاطبان

او با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب تهران موجب تقویت فعالیت ناشران و اهالی نشر شد، عنوان نمود: ناشران در نمایشگاه های فیزیکی ارتباط بهتر و مناسب تری با مخاطبان برقرار می کردند؛ مساله ای که در نمایشگاه مجازی اغلب امکان پذیر نیست اما در شرایط کنونی باید از این فرصت استفاده کرد. در این زمینه باید فرهنگسازی گسترده ای از سوی مسئولان و ناشران انجام گردد تا مردم به سمت استفاده از فضای مجازی برای تهیه کتاب بفرایند، از سوی دیگر ناشران نیز باید معرفی کتاب خود را به صورت گسترده دنبال نمایند.

وی بعلاوه با اشاره به تبلیغات و اطلاع رسانی محیطی نمایشگاه در شهرهای مختلف گفت: کوشش کردیم از سوی معاونت فرهنگی تبلیغات بسیار خوبی در فضای مجازی انجام دهیم تا مخاطبان در سراسر استان در جریان فرایند برگزاری نمایشگاه قرار گیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2018

به "نمایشگاه مجازی کتاب تهران راهکارهای برای در دسترس قرار دادن کتاب به مخاطبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب تهران راهکارهای برای در دسترس قرار دادن کتاب به مخاطبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید