ملاقات رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مدیرعامل شرکت ملی پُست

به گزارش مجله وتورلد، در جلسه هماهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران با شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران، بر همکاری های دوجانبه برای ارسال به موقع و درست کتاب ها به دست مخاطبان تاکید شد.

ملاقات رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مدیرعامل شرکت ملی پُست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران جلسه هماهنگی با شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران در مورد دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، رمضانعلی سبحانی فر (معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران) و معاونان دو مجموعه برگزار گردید.

بحث های کلان پُستی، نحوه و جزئیات همکاری پُست در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تحویل رسید پستی به وسیله مراکز پُست، ارسال بخش نامه به ادارات کل پستی در کشور برای همکاری بیشتر، آموزش لفاف بندی به ناشران، ارسال صحیح و به موقع کتاب ها از سوی ناشران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، اطلاع رسانی به موقع بخش نامه ها و اخبار، اطلاع رسانی به ناشران، برگزاری جلسه مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با مدیران پُست استان ها برای هم افزایی بیشتر، مشارکت استان ها و... از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

بعلاوه در جلسه هماهنگی با شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران در مورد دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مقرر شد تا در ایام برگزاری این نمایشگاه برای بسته هایی که نشانِ دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر روی آن ها حَک شده است، خدمات و شرایط ویژه پستی تعلق بگیرد.

لازم به ذکر است، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع می گردد و تا دهم بهمن ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2004

به "ملاقات رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مدیرعامل شرکت ملی پُست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مدیرعامل شرکت ملی پُست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید