نفت مسجدسلیمان تیمی جوان و دونده است، پیروزی در بازی هدف ما است

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، سید سیروس پور موسوی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، اعلام نمود: روزهای گذشته بازی های این تیم را آنالیز کردیم و امیدوارم نمایش هر دو تیم در دیدار فردا به شکلی باشد که یک فوتبال جذاب و دیدنی برای هواداران باشد و آنها از این بازی لذت ببرند.

نفت مسجدسلیمان تیمی جوان و دونده است، پیروزی در بازی هدف ما است

وی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان تیمی جوان و دونده است، اضافه کرد: هر دو تیم به خصوص تیم ما که میزبان است، به دنبال پیروزی هستند و امیدوارم از نقاط ضعف حریف و برای جبران بازی گذشته امتیازات کامل خانگی را به دست بیاوریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان به سیستم تیم نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: سیستمی که آنها بازی کردند 1-4-5 است و ما دو سه جلسه برای بازی مقابل آنها تمرین کردیم و امیدواریم بچه هایمان آن موارد کلیدی را در زمین اجرا کنند.

پور موسوی در خصوص غایبان تیمش گفت: همه بازیکنان را در اختیار داریم و امیدواریم بتوانیم در بازی فردا از بهترین ها استفاده کنیم.

بازی تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1456

به "نفت مسجدسلیمان تیمی جوان و دونده است، پیروزی در بازی هدف ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت مسجدسلیمان تیمی جوان و دونده است، پیروزی در بازی هدف ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید