وسوسه بزرگ ساپینتو با پیشنهاد 61 میلیاردی تیم لیگ رجحان ، افشاگری یک بازیکن استقلال در مورد تصمیم سرمربی پرتغالی

به گزارش مجله وتورلد، همچنان از شرایط بحرانی در باشگاه ناراضی است و ادامه این روند حتی ممکن است استقلال را با خطر از دست دادن این مربی روبرو کند.

وسوسه بزرگ ساپینتو با پیشنهاد 61 میلیاردی تیم لیگ رجحان ، افشاگری یک بازیکن استقلال در مورد تصمیم سرمربی پرتغالی

به گزارش خبرنگاران در فاصله 4هفته مانده به سرانجام بازی های لیگ برتر، هنوز تکلیف ریکاردو ساپینتو برای ماندن یا جدایی از استقلال معین نیست. او حتی در کنفرانس خبری قبل از بازی با طرفدار، وقتی با سؤال یک خبرنگار در خصوص تمدید قرارداد با استقلال روبرو شد، ترجیح داد در خصوص فصل آینده صحبتی نکند ولی طرفداران استقلال امیدوارند ساپینتو فصل بعد هم راهنمایی این تیم را برعهده داشته باشد. البته ساپینتو بعد از برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال، با حاشیه های مختلفی در این تیم روبه رو شد که مهم ترینش اختلاف شدید با علی فتح الله زاده و بحران مالی در باشگاه بود. او همچنان از شرایط بحرانی در باشگاه ناراضی است و ادامه این روند حتی ممکن است استقلال را با خطر از دست دادن این مربی روبرو کند. جالب اینجاست که ماتا -دستیار ساپینتو- هم هفته گذشته با صراحت گفت که هنوز معین نیست آنها فصل آینده هم در استقلال بمانند.

پیشنهاد تیم صنعتی

درحالی که هنوز تکلیف ساپینتو برای فصل بعد معین نیست، بیشتر پیشکسوتان استقلال بر حفظ این مربی تأکید دارند. با این حال حجت کریمی سرپرست فعلی باشگاه استقلال هنوز صحبتی در خصوص حفظ او نداشته و ظاهرا تمرکز اصلی اش روی پرداخت طلب استراماچونی است. ساپینتو اما در شرایط فعلی با پیشنهاد یک تیم صنعتی در لیگ برتر ایران روبرو شده است؛ تیمی که در چند سال اخیر هزینه های قابل توجهی نموده و حالا می خواهد جاه طلبی هایش را برای فصل آینده بیشتر کند. مدیران این باشگاه به وسیله یک واسطه این پیشنهاد را به ساپینتو داده اند و خواستار برگزاری جلسه با این مربی هستند ولی او همه چیز را به سرانجام فصل موکول نموده و گفته که فعلا نمی تواند در خصوص این پیشنهاد به طور جدی فکر کند. خبرهای پشت پرده هم حاکی از آن است که این باشگاه حاضر است برای فصل آینده 1.2میلیون دلار (61میلیارد تومان) به مربی پرتغالی پرداخت کند و حتی درنظر گرفتن این دستمزد را به ساپینتو هم اعلام نموده است.

پیشنهاد تیم های عربی

ساپینتو در حال حاضر 2پیشنهاد هم از کشورهای عربستان و قطر دارد که طبیعتا می تواند یک چالش وسوسه انگیز برای این مربی پرتغالی باشد. استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر با جدایی فرهاد مجیدی با شوک بزرگی روبرو شد ولی نتایج و عملکرد ساپینتو، او را نزد طرفداران تبدیل به یک مربی محبوب کرد. بنابراین از دست دادن این مربی، اتفاقی تلخ برای آبی های مرکز خواهد بود. نزدیکان ساپینتو می گویند که او هنوز هیچ تصمیم روشنی در خصوص فصل آینده نگرفته و یکی از مسائلی که فکر او را درگیر نموده، بحث حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است. او امید زیادی برای حضور در این جام همراه با استقلال داشت ولی این اتفاق می تواند نقش مهمی در تصمیم ساپینتو داشته باشد. یکی از بازیکنان استقلال در خصوص احتمال ماندن ساپینتو به خبرنگاران می گوید: دو سه بازیکن تیم در خصوص تصمیم ساپینتو برای فصل بعد از او سؤال نموده اند ولی جواب روشنی نداده و ما هم نمی دانیم درنهایت قرار است بماند یا جدا گردد.

استقلال برای حفظ ساپینتو در موقعیتی سخت قرار گرفته و هنوز تکلیف تیم مدیریتی تازه در این باشگاه هم معین نشده است. شاید بزرگ ترین کاری که حجت کریمی در چند هفته آینده می تواند انجام دهد، تمدید قرارداد ساپینتو است ولی این کار آسانی نیست. ساپینتو، استقلال و تماشاگرانش را دوست دارد اما تداوم مسائل فعلی این مربی را از تمدید قرارداد منصرف خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2263

به "وسوسه بزرگ ساپینتو با پیشنهاد 61 میلیاردی تیم لیگ رجحان ، افشاگری یک بازیکن استقلال در مورد تصمیم سرمربی پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسوسه بزرگ ساپینتو با پیشنهاد 61 میلیاردی تیم لیگ رجحان ، افشاگری یک بازیکن استقلال در مورد تصمیم سرمربی پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید