میوه شب عید را اینترنتی بخرید

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/کرمان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان از فراهم شدن شرایط برای فروش میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در کرمان اطلاع داد.

میوه شب عید را اینترنتی بخرید

سینا خسروی در تشریح جزییات این خبر گفت: توزیع سیب درختی و پرتقال طرح تنظیم بازار در شهر کرمان همزمان با کل استان از 27 اسفندماه در بیش از 20 غرفه شروع و در کنار آن توزیع اینترنتی هم برنامه ریزی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: قیمت فروش سبدی هر کیلوگرم سیب درختی برای مصرف نماینده 6000 تومان و قیمت سبدی هر کیلوگرم پرتقال برای مصرف نماینده 6500 تومان می باشد که در صورت تقاضا برای خرید خرده، به ازای هر کیلوگرم 300 تومان به قیمتهای اعلامی اضافه خواهد شد.

خسروی به موضوع شیوع کرونا در استان و تاکید بر ماندن در خانه اشاره نمود اضافه نمود : از همشهریان تقاضا داریم به جای حضور در سطح شهر و تجمع جلوی غرفه های میوه در خانه بمانند و میوه خود را اینترنتی خریداری نمایند که برای خرید اینترنتی میوه فقط کافی است به سایت (کالا به خانه) kalabekhane.ir مراجعه و یا از کد دستوری #5060708016655 استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان از فراهم شدن خرید تلفنی اقلام تنظیم بازار از جمله شکر، روغن، گوشت و مرغ منجمد و برنج بصورت تلفنی در کرمان خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 896

به "میوه شب عید را اینترنتی بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه شب عید را اینترنتی بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید