ماراتن انتخاب شهردار هیدج به خط انتها نزدیک می گردد

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/زنجان نایب رئیس شورای اسلامی شهر هیدج گفت: ماراتن انتخاب شهردار هیدج به خط انتها نزدیک می گردد.

ماراتن انتخاب شهردار هیدج به خط انتها نزدیک می گردد

عباس عسگری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به چالش های پیشروی شوای اسلامی شهر هیدج طی سال گذشته، اظهار کرد: سال 98 سال پرتنشی برای شورای اسلامی شهر هیدج بود که در نهایت با استعفای شهردار و بحران بیماری کرونا به انتها رسید.

وی با اشاره به این که متاسفانه همزمانی این اتفاقات، کار را برای انتخاب شهردار جدید قدری سخت تر کرد، ادامه داد: علی رغم همه مسائل، جلسات انتخاب شهردار به طور مرتب و با حساسیت زیاد پیگیری شد.

این مسئول از انتخاب شهردار هیدج قبل از اتمام مهلت قانونی سرپرستی اطلاع داد و یادآور شد: شهردار جدید هیدج در روزهای فروردین ماه، انتخاب و به شهروندان هیدجی معرفی خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هیدج در پاسخ به برآورد ها به خصوص در فضای مجازی درباره انتخاب شهردار جدید هیدج، گفت: در راستای شفافیت و اطلاع رسانی دقیق به شهروندان، به زودی با حضور اهالی رسانه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر هیدج و یا در جهت رعایت موارد پیشگیری از ویروس کووید 19، به صورت زنده در فضای مجازی یک نشست خبری برگزار و به همه سئوالات و ابهامات در این زمینه پاسخ داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 976

به "ماراتن انتخاب شهردار هیدج به خط انتها نزدیک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماراتن انتخاب شهردار هیدج به خط انتها نزدیک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید