قسد: متحدان به ما از پشت خنجر زدند

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، ریدور خلیل از مسئولان قسد گفت: ما طی سالیان گذشته تهدیدی برای ترکیه نبوده ایم و یک تیر هم به سوی آن شلیک نکرده ایم.

قسد: متحدان به ما از پشت خنجر زدند

وی اضافه کرد: متحدان ما با خارج کردن نیروهایشان از مرز با ترکیه از حمایت ما دست برداشتند و این ناامید کننده و به مثابه خنجری از پشت است.

خلیل تاکید نمود: بمباران گسترده ترکیه از روز نهم اکتبر یعنی شروع حمله به کشته و زخمی شدن شمار زیادی منجر شده است و همچنین سبب آواره شدن صدها نفر از ساکنان منطقه مرزی منجر شده است.

شایان ذکر است که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه نهم اکتبر 2019 برابر با 17 مهر ماه 98 از شروع رسمی عملیات نظامی در شمال سوریه اطلاع داد. رئیس جمهور ترکیه با اعلام این که عملیات نظامی در شمال سوریه با نام چشمه صلح است، همچنین گفته است که عملیات چشمه صلح علیه داعش و پ.ک.ک/ی.پ.گ است. رئیس جمهور ترکیه همچنین هدف از این عملیات را جلوگیری از ایجاد گذرگاه تروریستی در طول مرزهای جنوبی کشورش و بازگرداندن صلح به مناطق شرقی فرات و شمال سوریه عنوان نموده است.به گفته اردوغان، عملیات چشمه صلح تهدیدات تروریستی علیه ترکیه را خنثی خواهد نمود و منجر به ایجاد یک منطقه امن می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 533

به "قسد: متحدان به ما از پشت خنجر زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسد: متحدان به ما از پشت خنجر زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید