10 شهر جذاب اما گمنام برای گردشگری

به گزارش مجله وتورلد، جهان پر از شهرها و کشورهای جذاب است. باور نمی کنید؟ این صفحه را بخوانید.

10 شهر جذاب اما گمنام برای گردشگری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

اگر از ایرانی ها بپرسید دوست دارند با هدف گردشگری به کدام کشورهای جهان سفر نمایند، احتمالا به جز ترکیه، دبی، گرجستان، هند و چین به پاسخ های بیشتری دست پیدا نمی کنید. این کشورها برای مسافران ایرانی شناخته شده تر هستند. با این حال شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید در جهان شهرها و کشورهای زیادی وجود دارد که از نظر گردشگری بسیار جذاب و هیجان انگیزند؛ اما چندان به گوش ایرانی ها آشنا نیستند. با صفحه گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با هم به جاهای گمنام و یا کمتر شناخته شده جهان سفر کنیم و از زیبایی های آنها غرق در لذت شویم.

سانتورینی، میعادگاه عشقاق در یونان

جزیره سانتورینی با خانه های سفید و سقف های آبی اش در حاشیه دریای اژه دلبری می نماید. تماشای غروب خورشید در این جزیره، وقتی روی تراس نشسته اید و نسیم دریا پوست تان را نوازش می نماید، در پس زمینه گل های مگنولیا رمانتیک ترین اتفاقی است که در زندگی می توانید تجربه کنید. به ویژه اگر این سفرِ ماه عسل شما باشد!

تگوسیگالپا، مرکز استخراج طلا و نقره

تگوسیگالپا که احتمالا تا به امروز اسمش به گوش تان نخورده، مرکز کشور هندوراس است. آیا می دانید هندوراس کجاست؟ هندوراس در شمال آمریکای مرکزی قرار گرفته است. پایتخت این کشور به مرکز استخراج طلا و نقره و همچنین درختان کاج شهرت دارد. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید این کشور به فراوری سیگار نیز مشهور است. بنابراین تگوسیگالپا می تواند مقصدی جدید و جذاب برای گردشگری و سفر به شمار رود.

بوداپست، مجارستان

بوداپست پایتخت مجارستان و از زیباترین شهرهای جهان است. این شهر به دلیل ساختمان های تاریخی و باشکوه و همچنین چشمه های آب گرمش بسیار مشهور است. حمام های این شهر بازمانده قرن 16 و 17 هستند. این شهر یک پل بسیار معروف دارد که بخش بودا را به بخش پست متصل می نماید. شاید این پل و کل شهر را در فیلم های سینمای ارزشمندی مثل یکشنبه غم انگیز دیده باشید! چه بهتر که خودتان دست به کار شوید و زیبایی های شهر را از نزدیک ببینید.

اسلام آباد، جایی شبیه به هند

اسلام آباد پایتخت پاکستان و یکی از همسایه های شرقی ما است. اسلام آباد شهری سرسبز است که در میان جنگل های انبوهی از اکالیپتوس، انجیر هندی و بلوط قرار گرفته است. جذاب ترین موضوع در سفر به اسلام آباد، تماشای فرهنگ بومی مردمان آنجا و آشنایی با سبک زندگی محلی ها است که بسیار به بخش هایی از فرهنگ عامه هند شبیه است. اگر به دنبال جایی نزدیک برای سفری متفاوت هستید، اسلام آباد می تواند گزینه خوبی باشد.

ماناگوا، پایتخت نیکاراگوئه

ماناگوا پایتخت نیکاراگوئه است و در آمریکای مرکزی قرار گرفته است. این شهر یکی از شهرهای ارزان آمریکای مرکزی و جای خوبی برای سفر به شمار می رود. در بازدید از شهر، از تماشای کلیسای جامع آن غافل نشوید. این کلیسا یکی از جذاب ترین دیدنی های ماناگوا با معماری بی نظیر است.

تیرانا ، حتی ارزان تر از تهران!

تیرانا پایتخت آلبانی است و با اینکه در اروپا قرار گرفته است، یکی از شهرهای ارزان جهان است. گفته می گردد هزینه خوراک در تیرانا حتی از تهران نیز ارزان تر است. دیگر چه می خواهید؟ سفر اروپا آن هم با ارزان ترین قیمت ممکن!

لاپاز، پایتختی در بلندی

لاپاز پایتخت بولیوی است و در قاره آمریکای جنوبی قرار گرفته است. این شهر یکی از مرتفع ترین پایتخت های جهان به شمار می رود. غذاهای محلی خوش رنگ و لعاب و مینی بوس های رنگی کلاسیکی که در سطح شهر حرکت می نمایند، همراه با مردمانی با لباس های شاد و اغلب محلی، نخستین چیزهایی هستند که نظر گردشگران را به خود جلب می نمایند. اگر قصد دارید چیزهایی را ببینید و تجربه کنید که تا به امروز ندیده اید و تجربه نکرده اید، لاپاز پیشنهاد ما به شماست.

اسکوپیه مرکز مقدونیه

اسکوپیه یا اسکوپیا پایتخت کشور مقدونیه است. مقدونیه کشوری اروپایی به شمار می رود. این کشور با یونان همسایه است. از این رو فرهنگ و معماری یونان تاثیر زیادی روی مقدونیه داشته است. اسکوپیه قدیمی بر اثر زمین لرزه ای شدید ویران شد و اسکوپیه امروزی، بازسازی شده است. اگر قصد دارید به شهری اروپایی، ارزان و دیدنی با پیشینه کهن سفر کنید، اسکوپیه را از یاد نبرید.

بیشکک، پایتختی با هوای پاک

بیشکک پایتخت قرقیزستان است. این شهر کوهستانی به کافه ها و هوای بسیار تمیزش شهرت دارد. پس اگر از آلودگی هوای تهران به ستوه آمده اید، برای سفر به بیشکک بلیط بخرید و خودتان را به یک سفر گردشگری پر و پیمان دعوت کنید. شاید اگر بدانید این شهر چهارمین شهر ارزان آسیا است، در تصمیم به سفرتان هیچ تردیدی به دل راه ندهید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 719

به "10 شهر جذاب اما گمنام برای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شهر جذاب اما گمنام برای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید