دستور مخبر برای رسیدگی درباره ادارات و فرمانداری های نو التاسیس اصفهان

به گزارش مجله وتورلد، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت که محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری به وزیر کشور دستور رسیدگی به شرایط ادارات و فرمانداری های تازه التاسیس شرق اصفهان را صادر نموده است.

دستور مخبر برای رسیدگی درباره ادارات و فرمانداری های نو التاسیس اصفهان

به گزارش خبرنگاران، عباس مقتدایی با بیان اینکه فرمانداری های نو التاسیس شرق اصفهان در مرداد ماه به استانداری اصفهان ابلاغ شد، گفت: این فرمانداری ها به طور کامل ایجاد نشده و بعلاوه ادارات مربوطه نیز ایجاد نشده است. سازمان اداری و استخدامی به بنده اظهار داشت که هیچ دستگاهی درخواست ایجاد اداره در چهار شهرستان نو را نکرده است.

مقتدایی مطرح نمود: این درحالیست که مردم آن منطقه ها در ادارات سردرگمند و بعضا بعضی ادارات شهرستان اصفهان با بیان اینکه شما از اصفهان منفک شده اید، کار آنان را پیگیری نمی نمایند.با توجه به این شرایط به دلیل کم کاری استانداری اصفهان و عدم انجام صحیح وظایف، شخصا موضوع را از وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی پیگیری کردم.

این نماینده مجلس یادآور شد: در 30 آذرماه مدیر کل دفتر تشکیلات و بهبود روشهای وزارت کشور به استانداری اصفهان دستور داد جهت تکمیل تشکیلات تفصیلی فرمانداری های نو التاسیس کوهپایه، هرند، ورزنه و جرقویه به تعداد لازم پست بلاتصدی از محل پست های بلاتصدی واحدهای ستادی و یا سایر فرمانداریها و بخشداریهای تابعه به وسیله ثبت در سامانه ملی مدیریت دستگاههای اجرایی اقدام کند. بعلاوه به دلیل عدم درخواست و اقدام به وسیله وزارتخانه ها با معاون اول رییس جمهور مکاتبه شد که آقای مخبر به وزیر کشور دستور رسیدگی دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1989

به "دستور مخبر برای رسیدگی درباره ادارات و فرمانداری های نو التاسیس اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور مخبر برای رسیدگی درباره ادارات و فرمانداری های نو التاسیس اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید