خبر خوش وزیر راه از آغاز طرح جهش تولید مسکن، وعده مسکنی دولت در راه تحقق

به گزارش مجله وتورلد، وزیر راه و شهرسازی از آغاز طرح جهش تولید مسکن در استان های کشور خبر داد و گفت: این طرح در سمنان نیز روز پنج شنبه کلنگ زنی می شود.

خبر خوش وزیر راه از آغاز طرح جهش تولید مسکن، وعده مسکنی دولت در راه تحقق

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی امشب در حاشیه بهره برداری از طرح توسعه محور سمنان- فیروزکوه اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم از برنامه های مهمی است که در سفر رئیس جمهور به استان سمنان پیگیری می شود.

او با اشاره به آغاز طرح ساخت مسکن گفت: کلنگ زنی تعدادی از واحد های مسکونی که در قالب طرح جهش تولید مسکن ساخته خواهد شد، در این سفر انجام می شود و سهم استان سمنان نیز از این برنامه تعیین شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: آزادراه حرم تا حرم که از استان سمنان می گذرد، دیگر یک پروژه استانی نیست و طرحی کاملاً ملی است و عقب ماندگی های جدی دارد که در سفر ریاست جمهوری، اعتباراتی برای آن پیش بینی می شود.

قاسمی همچنین با اشاره به طرح مهم تعریض محور سمنان- فیروزکوه گفت: این جهت بسیار مهم و برای مردم معین کننده است و با توجه به ترافیک بالایی که این جاده دارد، امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم جهت را به خاتمه برسانیم.

او گفت: با تکمیل 27 کیلومتر به جای مانده از محور سمنان- فیروزکوه، جهت چهار بانده این محور در حوزه استان سمنان تکمیل می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1922

به "خبر خوش وزیر راه از آغاز طرح جهش تولید مسکن، وعده مسکنی دولت در راه تحقق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش وزیر راه از آغاز طرح جهش تولید مسکن، وعده مسکنی دولت در راه تحقق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید