ترامپ با بی میلی فردا راهی کانادا می گردد!

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که قرار است فردا آدینه برای شرکت در نشست گروه هفت راهی کانادا گردد، علاقه ای به انجام این سفر ندارد.

ترامپ با بی میلی فردا راهی کانادا می گردد!

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

این روزنامه گزارش داده که ترامپ به صورت محرمانه عصبانیت خود را نسبت به جاستین ترودو نخست وزیر کانادا بیان نموده است و به مشاوران خود گفته مایل نیست در نشست گروه هفت که در استان کبک کانادا برگزار می گردد شرکت کند.

بر اساس این گزارش ترامپ که دیدار با رهبر کره شمالی را در پیش رو دارد گفته حضور دو روزه در کانادا دیدارش با کیم جونگ اون را به حاشیه می برد، از سوی دیگر ترامپ گفته با توجه به اینکه او در مورد بسیاری از موضوعات اساسی با حاضران در این نشست اختلاف نظر دارد، حضور در این نشست وقت کشی به شمار می رود و او علاقه ندارد مخاطب سخنرانی های آنها قرار بگیرد.

در این گزارش آمده که ترامپ همچنین از اختلاف نظر آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و ایمانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه هم شکایت نموده و گفته که آنها در بیشتر مسائل با او هم نظر نیستند.

واشنگتن پست گزارش داده که در پشت پرده نیز بعضی خبرها حاکی از این بوده که مایک پنس معاون ترامپ به جای او به کانادا سفر خواهد نمود اما سه تن از مسئولان کاخ سفید تأیید نموده اند که ترامپ تصمیم دارد خود برای شرکت در این نشست راهی کانادا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 461

به "ترامپ با بی میلی فردا راهی کانادا می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با بی میلی فردا راهی کانادا می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید