تبلیغات انتخاباتی آقای نماینده به سبک جشن های 2500ساله شاهنشاهی

به گزارش مجله وتورلد، فیلم مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در گچساران با واکنش های گسترده ای در فضای مجازی همراه شد.

تبلیغات انتخاباتی آقای نماینده به سبک جشن های 2500ساله شاهنشاهی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ، روز گذشته ویدئویی از افتتاح پر و صدا و عجیب ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که حواشی و جنجال های زیادی را در پی داشت؛ ویدئویی که به گفته کاربران فضای مجازی به افتتاحیه المپیک و جشن های 2500ساله شاهنشاهی شباهت دارد تا تبلیغات برای یکی از جایگاه های مجلس شورای اسلامی!

افتتاح پر سر و صدای ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با واکنش های انتقادی کاربران فضای مجازی روبرو شد. آنها ضمن انتقاد شدید از راه اندازی نمایش تجملاتی و تبلیغاتی تعدادی از کاندیدهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان نظارت دقیق تر و برخورد قاطع مراجع قانونی بر این گونه موضوعات شدند. در ادامه نمونه هایی از پست های کاربران را در واکنش به انتشار این ویدئو مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 796

به "تبلیغات انتخاباتی آقای نماینده به سبک جشن های 2500ساله شاهنشاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات انتخاباتی آقای نماینده به سبک جشن های 2500ساله شاهنشاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید