تاکید نایب رییس مجلس بر تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/یزد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از طرح های توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز، بر تکمیل هر چه زودتر این طرح ها تاکید کرد.

تاکید نایب رییس مجلس بر تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز

دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در این بازدید که به دعوت نماینده مردم شهرستان مهریز در مجلس شورای اسلامی و با حضور رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی یزد و امام جمعه و فرماندار مهریز برگزار شد، بر تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز تاکید کرد و گفت: شهرستان مهریز به صورت خاص و ویژه، یک شهرستان صنعتی و در کنار جاده پرترددی قرار گرفته است و نیاز توسعه بخش درمان این شهرستان یکی از اولویت های اصلی آن است.

وی گفت: بیمارستان مهریز در بحث توسعه تخت های بیمارستانی و اتمام طرح توسعه بیمارستان شرایط خوبی دارد و امیدواریم با پیگیری هایی که در خصوص تامین اعتبارات دولتی و کمک خیرین انجام خواهد شد، به زودی شاهد بهره برداری از تخت های جدید این بیمارستان باشیم.

نائب رییس مجلس بر تکمیل و تامین اعتبار طرح توسعه و آزمایشگاه بیمارستان مهریز نیز تاکید کرد و افزود : برای تکمیل این طرح ها نیاز به یک مذاکره جدی است که اعتبار لازم تامین و با کمک خیرین هر چه زودتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم شهرستان مهریز در مجلس نیز با تاکید بر اتمام هر چه زودتر طرح توسعه بیمارستان مهریز، گفت: با تکمیل و راه اندازی طرح توسعه این بیمارستان گره ای از مسائل درمانی شهرستان های همجوار نیز باز خواهد شد.

وی ضمن قول پیگیری جهت اتمام طرح توسعه بیمارستان مهریز، ابراز امیدواری کرد : سایر طرح های این بیمارستان با تامین اعتبارات دولتی و مساعدت خیرین به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

سید رسول محسن زاده مدیر بیمارستان مهریز نیز بر تامین اعتبار لازم جهت تکمیل طرح توسعه و آزمایشگاه بیمارستان مهریز تاکید کرد و گفت: خوشبختانه طرح توسعه بیمارستان مهریز با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال انجام است و امیدواریم با تامین اعتبار تا چند ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، تامین مبلغ شش میلیارد ریال جهت خریداری کابل و سایر تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد و نیز مبلغ پنج میلیارد ریال جهت تکمیل و راه اندازی منزل مسکونی پزشکان بیمارستان توسط فرمانداری مهریز از مصوبات این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1494

به "تاکید نایب رییس مجلس بر تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید نایب رییس مجلس بر تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید