برای بیماران کرونایی مشکل تجهیزات پزشکی نداریم

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/لرستان فرماندار دلفان می گوید: با اینکه ظرفیت بیمارستان ابن سینا این شهرستان تکمیل بوده اما مریضی نداشته ایم که به سبب کمبود امکانات پزشکی بستری نشود.

برای بیماران کرونایی مشکل تجهیزات پزشکی نداریم

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

نورالدین درمنان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه شرایط قرمز دلفان در چند هفته گذشته، توضیح داد: متأسفانه آمار کرونایی ها در شهرستان دلفان طی روزهای اخیر همچنان افزایشی بوده است.

وی ادامه داد: با اینکه ظرفیت بیمارستان ابن سینا دلفان تکمیل بوده اما مریضی نداشته ایم که به سبب کمبود امکانات پزشکی و تخت بستری نگردد.

درمنان افزود: به لحاظ تخت، دارو، دستگاه اکسیژن ساز، سی تی اسکن و غیره هم مسئله ای در این شهرستان نداریم.

فرماندار دلفان اضافه نمود: خوشبختانه طی چند ماه گذشته امکانات پزشکی خوبی برای این شهرستان با پیگیری های نماینده سلسله و دلفان و استاندار لرستان تجهیز شده است.

وی با اشاره به دستگاه سی تی اسکن مدرن که به تازگی در بیمارستان ابن سینا نصب شده، اضافه نمود: در ماه گذشته بیش از 5000 سی تی اسکن از بیماران با این دستگاه گرفته شده است.

درمنان تاکید نمود: اگر این دستگاه وجود نداشت و به سی تی اسکن قبلی و قدیمی این بیمارستان اکتفا می شد، بدون شک کادر درمان با مشکل روبرو می شد و دستگاه هم دوام نمی آورد.

فرماندار دلفان با تأکید بر اینکه محدودیت های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در دلفان اعمال می گردد، اضافه نمود: انتظار می رود شهروندان دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند تا از این پیک هم گذر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1808

به "برای بیماران کرونایی مشکل تجهیزات پزشکی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بیماران کرونایی مشکل تجهیزات پزشکی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید