انجام 461 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله وتورلد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از انجام 461 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی تا 5 فروردین ماه اطلاع داد.

انجام 461 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در آذربایجان شرقی

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به این که در راستای مقابله با بیماری کرونا تمام واحدها و تأسیسات گردشگری استان به طور مستمر مورد بازدید قرار می گیرند، گفت: اکیپ های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 99 استان با رویکرد مقابله با بیماری کرونا، بازدیدهای مستمر خود را از تأسیسات گردشگری استان انجام می دهند، بطوریکه از روز 25 اسفندماه تا 5 فروردین ماه 99، 461 مورد بازدید برای آنالیز انجام پروتکل های بهداشتی و همچنین تعطیلی بخش عمده تأسیسات گردشگری در راستای مقابله با بیماری کرونا اجرا شده است و اماکن تعطیل شده نیز به منظور عدم بازگشایی تحت نظارت مستمر هستند.

او ادامه داد: طی بازدیدهای اکیپ های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تأسیسات گردشگری، 24 مورد تذکر و 18 مورد اخطار به واحدهایی که پروتکل های مصوب را رعایت نکرده بودند، صادرشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: طی بازدیدهای انجام گرفته، 14 واحد از تأسیسات گردشگری استان به سبب عدم رعایت پروتکل ها پلمب شده اند، قابل ذکر است بازدیدهای نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به طور مستمر تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 926

به "انجام 461 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 461 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید