10 پیشنهاد برای خرید برترین تونر صورت برای انواع پوست

به گزارش مجله وتورلد، تونر صورت یکی از محصولات مراقبت از پوستی است که می تواند تاثیر مهمی در سلامت پوست صورت داشته باشد. تونرهای صورت برپایه آب هستند و در فراوری آن ها از عصاره گیاهان و اسانس های روغنی استفاده می گردد. تونرها پوست را به صورت عمیق پاکسازی نموده و به تقویت آن می پردازند. برترین تونر صورت برای شما آن محصولی است که سازگار با نوع پوستتان باشد و بتواند ضمن پاکسازی پوست از آلودگی ها به عنوان یک مکمل درمانی برای حل مسائل پوست صورت شما مورد استفاده قرار گیرد. در این مطلب 10 نمونه از برترین و پرفروش ترین تونرهای صورت موجود در بازار را برایتان معرفی نموده ایم. با مرور این فهرست می توانید با توجه به نوع پوست و بعلاوه نوع مسائل آن برترین تونر صورت را انتخاب نموده و به روتین پوستی خود اضافه کنید.

10 پیشنهاد برای خرید برترین تونر صورت برای انواع پوست

تونر پاک نماینده پیکسی مدل گلو تونیک؛ برترین تونر ضد لک

این تونر به وسیله بسیار از بلاگرها و کارشناسان زیبایی به عنوان برترین تونر صورت در بازار جهانی معرفی شده است. برند انگلیسی پیکسی تولیدنماینده تونرهای معروف و پرطرفدار اروپایی است. در فرمول تونر گلو پیکسی از اسید گلیکولیک 5% استفاده شده است و همین امر باعث شده این تونر بتواند با خاصیت لایه برداری، سلول های مرده پوست را از بین ببرد، عمق منافذ را کاهش دهد و پوست را یکدست تر کند.

تونر پاک نماینده پیکسی مدل گلو تونیک به عنوان یک مکمل درمانی برای مبارزه با لک، جای جوش، جای زخم ها و شفاف کردن پوست توصیه می گردد و در کنار حذف موثر سلول های مرده پوست، در پاکسازی عمقی پوست، متعادل سازی ph و آبرسانی پوست می تواند عملکردی فوق العاده داشته باشد. دیگر ترکیبات موثر در این تونر بسیار پرفروش و محبوب جهانی عصاره جینسنگ و عصاره آلوئه ورا هستند. تونر پاک نماینده پیکسی مدل گلایکولیک اسید برای انواع پوست مناسب است.

تونر اوردینری مدل گلیکولیک اسید؛ برترین تونر روشن نماینده پوست

اگر در پی برترین تونر روشن نماینده پوست می گشت این محصول فوق العاده را به شما توصیه می کنیم که در بازار جهانی به عنوان یک روشن نماینده بسیار قوی محبوبیت زیادی دارد. اگر جزو افرادی هستید که به روتین های پوستی تان اهمیت زیادی می دهید احتمالا باید نام برند بسیار محبوب و جهانی اوردینری را شنیده باشید و بهتر است بدانید این تونر جزو محبوب ترین محصولات این برند محسوب می گردد. تونر گلیکولیک اسید اوردینری یک تونر لایه بردار است که پوست را روشن و شفاف نموده و رنگ پوست را متعادل و هموار می نماید.

گلیکولیک اسید با لایه برداری از بیرونی ترین لایه پوست، سلول های مرده پوست را پاکسازی نموده و تیرگی های آن را برطرف می نماید. ریشه جینسینگ و فلفل تاسمانی از دیگر ترکیبات تونر گلیکولیک اسید اوردینری است. این محصول کاملا وگان و فاقد چربی و مواد مضر و ترکیبات حساسیت زا از جمله پارابن، سولفات، گلوتن، الکل، فتالات، هیدروکینون و… بوده، تست حیوانی ندارد و برای انواع پوست ها مناسب است.

تونر بادی شاپ مدل Tea Tree؛ برترین تونر برای بستن منافذ باز پوست

اگر در پی برترین تونر صورت برای پوست های چرب و جوش دار می گشت این تونر جزو برترین ها در بازار جهانی است. محصولات برند بادی شاپ در بازار جهانی محصولات مراقبت از پوست جزو پرفروش ترین برندهاست و تونر عصاره روغن چای این برند جزو کارآمدترین محصولات این برند برای درمان آکنه و منافذ باز صورت محسوب می گردد. این تونر کاملا وگان است و علاوه بر عصاره درخت چای که تاثیر بی نظیری در کاهش چربی اضافی پوست و کنترل آکنه دارد حاوی نشاسته ذرت، آلانتوئین و هیدروکسید سدیم هم هست که باعث نرمی، کاهش التهابات پوستی و تنظیم ph پوست می شوند. این تونر بعلاوه کارایی بسیار بالایی برای مات کردن پوست دارد و برای کسانی که پوستشان چرب است می تواند یک محصول بسیار کارآمد باشد.

تونر پاک نماینده صورت گارنیه مدل Rose Toner؛ برترین تونر صورت برای پوست خشک

اگر پوست صورتتان خشک و حساس است و در پی برترین تونر صورت برای پوست خشک می گشت تونر پاک نماینده صورت گارنیه مدل Rose Toner را به شما توصیه می کنیم. این تونر هم جزو پرفروش ترین تونرها در بازار جهانی است. این تونر از 96 درصد مواد طبیعی ساخته شده و فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ مصنوعی است. گلاب که یکی از اصلی ترین ترکیبات این تونراست برای پوست بسیار تسکین دهنده و مغذی است و به ویژه برای کسانی که پوست خشک و حساس دارند می تواند بسیار کارآمد باشد.

تونر پاک نماینده صورت نوتروژینا مدل SOOTHE؛ برترین تونر برای پوست چرب

تونر پاک نماینده صورت نوتروژینا مدل SOOTHE جزو پرفروش ترین تونرها در بازار جهانی است. اگر دنبال برترین تونرصورت برای پوست چرب می گشت این تونر هم جزو محصولات فوق العاده ای است که به شما توصیه می کنیم. این تونر که حاوی عصاره معجزه آسای زردچوبه است با وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی اش می تواند ph پوست را کنترل نموده و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند. بعلاوه اگر پوست شما مستعد آکنه است این تونر می تواند برایتان بسیار مناسب باشد چرا که این تونر فوق العاده می تواند ضمن پاکسازی مناسب پوست از بروز آکنه و التهاب پوست جلوگیری کند.

تونر پاک نماینده صورت الارو مدل Akne Cleanser؛ برترین تونر ضد جوش

تونر پاک نماینده صورت الارو مدل Akne Cleanser برای کسانی که پوستی مستعد آکنه یا جوش دار دارند یک تونر فوق العاده است. سالیسیلیک اسید و زینک گلوکونات موجود در این تونر به پیشگیری و درمان آکنه یاری می نمایند و عصاره جینکوبیلوبای موجود در ترکیبات این محصول دارای خاصیت مرطوب نمایندگی است. عصاره گریپ فروت موجود در این تونر هم دارای خواص آنتی اکسیدانی است. پاک کردن آرایش، چربی و آلودگی های محیطی، پاک نمایندگی عمقی منافذ و سلول های مرده سطح پوست، خاصیت آب رسانی، بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و تنظیم ترشح سبوم پوست از ویژگی های تونر پاک نماینده صورت الارو مدل Akne Cleanser است.

تونر پاک نماینده صورت لافارر مدل مولتی اکتیو؛ پرفروش ترین تونر خبرنگاران

اگر پوست چرب و مختلط دارید و در پی یک تونر عالی با قیمت مناسب می گشت تونر پاک نماینده صورت لافارر مدل مولتی اکتیو مخصوص پوست چرب و مختلط یکی از دیگر پیشنهادات ماست. این تونر در حال حاضر پرفروش ترین تونر صورت در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران ست. تونر پاک نماینده صورت لافارر مدل مولتی اکتیو حاوی عصاره درخت چای، عصاره گل نرگس، عصاره بید سفید، عصاره هاماملیس، پروتئین جودوسر، پروتئین بادام شیرین، سدیم هیالورونات و ویتامین C و E است که علاوه بر کنترل چربی اضافی پوست، باعث رطوبت رسانی، کوچک شدن منافذ باز و پاکسازی آن می گردد. برند محبوب لافارر تونر بسیار پرفروش دیگری هم در بازار عرضه می نماید که برای پوست های خشک و حساس مناسب است.

تونر پاک نماینده صورت لورآل مدل ضد حساسیت؛ برترین تونر برای پوست حساس و ملتهب

اگر در پی برترین تونر صورت برای پوست حساس و ملتهب می گشت این تونر را از برند بسیار محبوب و خوش نام لورال به شما توصیه می کنیم. تونر پاک نماینده صورت لورآل مدل ضد حساسیت دارای عصاره گل رز و یاس است و ضمن تسکین التهابات پوستی، تنظیم ph و پاکسازی عمیق پوست، پوست را آب رسانی نموده و منافذ باز صورت را هم کاهش می دهد.

تونر صورت ویتالیر مدل اکتیویت

برند ویتالیر یک برند ایرانی است که تحت نظر شرکت سایا طب مانا به ساخت محصولات بهداشتی و فرآورده های دارویی می پردازد و محصولات استاندارد و محبوبی را هم به بازار عرضه نموده است. تونر صورت ویتالیر مدل اکتیویت یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که در فهرست پرفروش ترین تونرهای بازار هم جایگاه مناسبی دارد. این تونر فاقد پارابن، مواد صابونی و حساسیت زاست و با دارا بودن عصاره روغن درخت چای به تنظیم ترشح چربی پوست می پردازد و در عین حال به کوچک کردن منافذ باز پوست هم یاری می نماید. تونر صورت ویتالیر مدل اکتیویت برا پوست های چرب و مختلط مناسب است.

تونر پاک نماینده آرایش هیدرودرم

اگر در پی برترین تونر صورت برای پاک کردن آرایش می گشت تونر پاک نماینده آرایش هیدرودرم یکی از برترین محصولاتی است که می توانید به سراغش بروید. این تونر که جزو محبوب ترین و پرفروش ترین تونرهای موجود در بازار است به وسیله برند ایرانی و خوشنام هیدرودرم روانه بازار شده است و با ترکیباتی همانند عصاره گیاهان علفی، گلاب، نارون و گلیسیرین می تواند ضمن پاکسازی عمیق منافذ باز پوستی رطوبت پوست را تامین نموده و با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی قوی التهابات پوست را کاهش دهد.

و در آخر؛ چند نکته در مورد استفاده از تونر صورت

  • قبل از آغاز استفاده از تونر، باید نوع پوست خود را بشناسید و سپس تونر مناسب با آن را تهیه کنید. تونرهایی که در راهنمای آن ها مناسب برای انواع پوست ذکر شده است با هر نوع پوستی سازگارند اما استفاده از تونر مخصوص پوست چرب برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند ممکن است باعث بروز آسیب های پوستی گردد. بنابراین هنگام انتخاب و خرید تونر صورت حتما دقت کنید که محصول مد نظرتان با چه نوع پوستی سازگار است.
  • اگر پوست خشک و حساس دارید از تونرهایی که حاوی الکل هستند استفاده نکنید.
  • بیشتر افراد می توانند 2 بار در روز از تونر استفاده نمایند. اما اگر پوست شما خشک یا حساس است، استفاده از آن را به یک بار در روز یا یک روز در میان محدود کنید.
  • برای استفاده از تونر ابتدا صورت خود را با یک ژل، فوم یا شوینده مناسب بشویید و خشک کنید. سپس کمی تونر به پد آرایشی بزنید و آن را به آرامی روی تمام قسمت های صورت پخش کنید. یکی دو دقیقه صبر کنید تا تونر کامل خشک گردد. حالا روی پوست خود کرم بزنید.
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آذر 1402 بروزرسانی: 24 آذر 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2333

به "10 پیشنهاد برای خرید برترین تونر صورت برای انواع پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پیشنهاد برای خرید برترین تونر صورت برای انواع پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید