گران ترین سیب زمینی سرخ نموده دنیا

به گزارش مجله وتورلد، گران ترین سیب زمینی سرخ نموده دنیا در نیویورک درست می گردد که برای خوردن آن باید در لیست انتظار ده هفته ای قرار بگیرید.

گران ترین سیب زمینی سرخ نموده دنیا

به گزارش خبرنگاران، سیب زمینی سرخ نموده که هزینه آن 200 دلار است و در مقادیر زیادی کره ترافل و طلای خوراکی تهیه و در بشقاب کریستالی سرو می گردد را تنها در نیویورک آمریکا می توانید پیدا کنید.

یک رستوران در شهر نیویورک یک بشقاب سیب زمینی سرخ نموده را با قیمت 200 دلار سرو می نماید که گران ترین سیب زمینی سرخ نموده در دنیا است.

رستوران Serendipity 3 در محله میدتون شرقی این شهر قرار گرفته است که با سرو چنین سیب زمینی سرخ نموده ای رکورد نو گینس را در این خصوص از آن خود نموده است.

البته این نخستین رکورد دنیای این رستوران نیست، زیرا گران ترین برگر که برای یک ساندویچ آن 295 دلار آمریکا باید پرداخت گردد و گران ترین بستنی به قیمت هزار دلار دارد که در این موارد هم رکورد دار گینس است.

سیب زمینی سرخ نموده این رستوران که در تاریخ 12 ژوئیه در کتاب رکورد های گینس ثبت شد، حاوی انواع سیب زمینی سفید است.

این نوع سیب زمینی که در آمریکا کاشته می گردد به بزرگترین سیب زمینی ویژه سرخ کردن هم معروف است.

در حالی که سیب زمینی ها در حال آماده سازی و سرخ شدن هستند، آشپز دیگری در آشپزخانه سس پنیر را برای این غذا آماده می نماید.

این سس با ذوب شدن میزان زیادی کره ترافل در تابه و افزودن آرد، خامه و مکعب های راکلت سوئیسی درست می گردد.

سیب زمینی سرخ نموده در بشقاب کریستالی سرو می گردد و روی آن با ترافل، پنیر پکورینو از جزیره کرت سنس در توسکانی ایتالیا و طلای خوراکی 23 عیار تزئین می گردد.

این غذا در اوایل این ماه گران ترین سیب زمینی سرخ نموده دنیا نام گرفت و از آن موقع محبوبیت آن سر به فلک کشیده لذا مدت زمان انتظار برای امتحان کردن این سیب زمینی در حال حاضر 8 تا 10 هفته است.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1788

به "گران ترین سیب زمینی سرخ نموده دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین سیب زمینی سرخ نموده دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید