کمیته ویژه واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد تشکیل شد

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز کمیته ویژه واکسیناسیون به منظور هماهنگی ارائه واکسن به جمعیت های اولویت دار به ریاست فرماندار شهرستان بویراحمد تشکیل شد.

کمیته ویژه واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد تشکیل شد

مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد، اضافه نمود: افراد با ریسک بالا ساکن در مراکز نگهداری همچنین افراد ساکن در خانه سالمندان با پرسنل این مراکز، جانبازان بالای 50 سال و جانبازان شیمیایی، تنفسی و ساکن در مراکز نگهداری جانبازان با پرسنل این مراکز، افراد کم توان ذهنی و جسمی ساکن در مراکز نگهداری، اولویت گذاری واکسیناسیون در فاز اول شده اند.

وی شرح داد: گروه هدف در فاز 2 واکسیناسیون عمومی شامل افراد مسن از 60 سال به بالا با اولویت سن و افراد با بیماری های زمینه ای پر ریسک است.

فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: افراد ساکن در مراکز نگهداری جمعی شامل زندان ها، پادگان ها و افراد ساکن در مراکز تحت حمایت بهزیستی در فاز بعدی واکسینه خواهند شد.

به گزارش خبرنگاران، معاون مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد نیز عنوان کرد: واکسیناسیون در سطح شهرستان بویراحمد همزمان با سراسر کشور در اسفندماه گذشته آغاز که طبق دستورالعمل های ابلاغی ابتدا واکسیناسیون نیروهای بهداشت و درمان که در خط مقدم این مبارزه هستند، آغاز و در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1656

به "کمیته ویژه واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ویژه واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید