کانادا طی یک سال 10 هزار مهاجر سوری را پذیرش می نماید

به گزارش مجله وتورلد، دولت محافظه کار کانادا خاطرنشان کرد که میخواهد طی یک سال آینده با تسریع روند درخواست مهاجرت بیش از 10 هزار مهاجر سوری را پذیرش کند.

کانادا طی یک سال 10 هزار مهاجر سوری را پذیرش می نماید

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا با انتشار بیانیه ای گفت: کانادا در نظر دارد طی یک سال با تسریع روند آنالیز مهاجرت، 10 هزار مهاجر سوری را قبول کند.

در این بیانیه آمده است: ماموران صدور ویزا دیگر از مهاجران سوری مدارکی را نخواهند خواست که آژانس پناهندگان سازمان ملل، مهاجر بودن آنها را تایید کند ولی به جای آن، کسانی را که از مناطق جنگ و درگیری گریخته اند، مهاجر و پناهجو در نظر می گیرند تا روند رسیدگی به درخواست مهاجرت را تسریع بخشند.

وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا اضافه نمود: بنابر این، ما برآورد می کنیم که تعهد کنونی کانادا برای اسکان 10 هزار مهاجر سوری تا سپتامبر 2016 میلادی چند ماه زودتر از موعد برنامه ریزی شده، عملی خواهد شد.

تعهد کانادا برای اسکان 23 هزار مهاجر عراقی نیز تا سرانجام سال جاری عملی خواهد شد. حزب محافظه کار کانادا که هم اکنون قدرت را در اختیار دارد، در هفته های اخیر به خاطر عملکرد کند و نامناسب در پذیرش آوارگان سوری، مورد نقدها زیادی واقع شده است.

احزاب مخالف نیز قول داده اند که اگر در انتخابات 19 اکتبر به پیروزی برسند، سیاست سخاوتمندانه تری را در قبال مهاجران سوری اتخاذ خواهند کرد.

نظرسنجی ها نشان می دهد که استفان هارپر نخست وزیر کانادا در رقابت تنگاتنگی با حزب چپگرا واقع شده است. هارپر به دنبال کسب چهارمین پیروزی خود در 9 سال اخیر است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 353

به "کانادا طی یک سال 10 هزار مهاجر سوری را پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا طی یک سال 10 هزار مهاجر سوری را پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید