چگونه از به جامانده اینترنت همراه اول خود مطلع شویم؟

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - بدون شک برای شما هم پیش آمده که بخواهید از به جامانده بسته اینترنت سیم کارت خود آگاه شوید. با افزایش استفاده از اینترنت و نرم افزار های موجود در گوشی های موبایل، استفاده از بسته های اینترنتی مربوط به هر نوع سیم کارت بسیار فراگیر شده است؛ بنابراین داشتن اطلاعات کافی درباره خرید، شارژ و دیگر موارد مربوط به اینترنت سیم کارت امری لازم و ضروری به شمار می آید. در این مقاله روش های مربوط به دانستن به جامانده اینترنت همراه اول شرح داده شده است.

چگونه از به جامانده اینترنت همراه اول خود مطلع شویم؟

در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در فهرست موضوعی زیر، به موضوع دلخواه خود برسید:

  • انواع بسته های اینترنت همراه اول
  • روش های اطلاع از به جامانده اینترنت همراه اول
  • تفاوت استعلام به جامانده اینترنت همراه اول در سیم کارت های اعتباری و دائمی

انواع بسته های اینترنت همراه اول

اینترنت همراه اول شامل دو گروه آلفا و آلفا+ است. بسته های آلفا پلاس شامل مناطق پوشش دهنده 3G بوده و سرعت بیشتری را دارا هستند. همچنین همراه اول مدل های دیگری از اینترنت با نام بسته های ترکیبی دلخواه، مدار فیروزه ای و اینترنت همراه را ارائه نموده است. مشترکین همراه اول با مراجعه به سایت اصلی همراه اول می توانند با توجه به احتیاج ها و و الگوی مصرف خود، اطلاعات جامعی درباره هر کدام پیدا نموده و نیز نسبت به انتخاب هر کدام از بسته های اینترنتی فوق الذکر اقدام نمایند.

روش های اصلی اطلاع از به جامانده اینترنت همراه اول

به طور کلی مشترکین همراه اول به وسیله روش های زیر می توانند از باقی مانده بسته اینترنتی خود اطلاع پیدا نمایند:

1. استفاده از کد های دستوری USSD

در صورتی که بخواهید با استفاده از کد دستوری از به جامانده اینترنت خود مطلع شوید، می توانید یکی از کد های #320*10* یا #1*100* را با سیم کارت همراه اول خود شماره گیری کنید.

2. مراجعه به سایت همراه اول

پس از ورود به سایت همراه اول به آدرس سایت my.mci، باید شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید. در غیر این صورت باید ابتدا نسبت به ثبت نام جدید اقدام نموده و پس دریافت رمز عبور وارد سایت شوید. پس از وارد شدن در همان صفحه اصلی سایت به جامانده اینترنت همراه اول قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: نحوه فعالسازی سیم کارت قطع شده همراه اول، ایرانسل و رایتل

3. فرستادن پیامک

فرستادن عدد 320 یا 0 به سامانه پیامکی 8080 نیز یکی دیگر از روش های آسان برای اطلاع از به جامانده اینترنت همراه اول است. البته توجه کنید که می بایست اعداد 320 یا 0 به صورت لاتین ارسال گردد.

4. مراجعه به اپلیکیشن همراه اول

یکی دیگر از روش های موجود برای اطلاع از میزان حجم اینترنت باقی مانده همراه اول استفاده از اپلیکیشن همراه من است. با مراجعه به سایت اصلی همراه اول می توانید این نرم افزار را دانلود و نصب کنید. پس از وارد شدن به اپلیکیشن و ثبت نام در آن به راحتی می توانید میزان به جامانده اینترنت خود را مشاهده کنید.

تفاوت اطلاع از به جامانده اینترنت سیم کارت های اعتباری و دائمی

روش های اطلاع از به جامانده اینترنت همراه اول که شامل استفاده از کد های دستوری، استفاده از سایت و اپلیکیشن همراه اول و ارسال پیامک است، برای سیم کارت های اعتباری و دائمی یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید و استفاده از بسته های اینترنت موبایل

سخن آخر

همراه اول گسترده ترین و اولین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران است. همانطور که مشاهده کردید با استفاده از کد دستوری، ارسال پیامک و اپلیکیشن همراه من می توانید از به جامانده اینترنت همراه خود مطلع شوید. در صورتیکه هموز اقدام به فعالسازی اینترنت همراه خود ننموده اید، پیشنهاد می کنیم با روش فعال سازی اینترنت همه اپراتورها آشنا شوید. در صورتیکه سوال، دیدگاه یا تجربه خاصی در این خصوص دارید، با ما به وسیله بخش نظرات و پرسش ها در ارتباط باشید.

منبع: setare.com
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1685

به "چگونه از به جامانده اینترنت همراه اول خود مطلع شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از به جامانده اینترنت همراه اول خود مطلع شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید