پیغام دهکردی بازیگر سریال گاندو به کرونا مبتلا شد

به گزارش مجله وتورلد، پیغام دهکردی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در جریان تصویربرداری سریالی درگیر بیماری کرونا شده و در حال مصرف داروها و گذراندن فرایند درمان است.

پیغام دهکردی بازیگر سریال گاندو به کرونا مبتلا شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پیغام دهکردی را قبل از هرچیز به عنوان مدرس تئاتر می شناسیم؛ هنرمندی که آثار شگفت انگیزی در عرصه نمایش، تلویزیون و سینما از خودش به جای گذاشته و این روزها در سریال افرا بهرنگ توفیقی و سنجرخان محمدحسین لطیفی ایفای نقش می نماید. او اگرچه آثار ماندگاری در تئاتر از خودش به یادگار گذاشته اما با آثاری همچون مدار صفردرجه، شهریار و همچنین کاراکتر مایکل هاشمیان سریال گاندو بیشتر به ذهنِ مخاطب می آید.

پیغام دهکردی تقریباً 2 روز است که به کرونا مبتلا شده و او در گفت وگویی از پیگیری فرایند درمانی و مصرف داروها در منزل و دریافت آزمایش ها و موارد دیگر درمانی از بیمارستان اطلاع داد. او که برای تصویربرداری سریالی به تهران آمده بود هم اکنون در تهران، درمان خودش را پیگیری می نماید. دهکردی در مورد اینکه تا چه زمانی در قرنطینه و پیگیری مراحل درمانی اش خواهد بود، گفت: فرایند بهبودی، خدا را شکر طی می گردد اما تعیین نیست تا چه زمانی دوره درمان این بیماری ادامه خواهد داشت؛ مرحله به مرحله پیش می رود و هرچه مقدر و صلاح باشد اتفاق خواهد افتاد.

همان طور که این بازیگر اشاره نمود در جریان فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی به کرونا مبتلا شده است. او همچنین در جریان گفت وگوی کوتاه خود، گفت که از مردم می خواهم پروتکل های بهداشتی را سخت تر و جدّی تر از گذشته رعایت نمایند تا شرایط هر روز سخت تر نگردد؛ چرا که ما نسبت به کادر درمان موظفیم و البته مسئولان هم احتیاج است حمایت های خودشان را از هنرمندان داشته باشند و به نوعی کم کاری هایشان را جبران نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1621

به "پیغام دهکردی بازیگر سریال گاندو به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام دهکردی بازیگر سریال گاندو به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید