شبکه سه در پی سریال رمضانی، قرعه به نام سرباز می افتد؟

به گزارش مجله وتورلد، تهیه کننده سریال می جان، گزینه پیش از این اعلام شده کنداکتور ماه رمضان شبکه سه از توقف ضبط آن به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

شبکه سه در پی سریال رمضانی، قرعه به نام سرباز می افتد؟

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، شبکه های سیما در روزهای منتهی به ماه مبارک رمضان در پی تعیین کنداکتور و برنامه پخش این ایام مناسبتی هستند.

سریال های تلویزیونی به عنوان مهمترین بخش جدول پخش ماه رمضان مخاطبان بسیاری دارد که برخی شبکه ها همچنان در تلاشند که سریالی مناسب را به آنتن برسانند.

شبکه سه سیما نیز از چندی پیش آنتن شبکه را به تیم تولید سریال می جان به نویسندگی و کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی سپرده بود. با این حال در پی شیوع کرونا و تأکید بر توقف موقت پروژه های ساخت سریال و فیلمسازی، این مجموعه نیز به آنتن رمضان نخواهد رسید.

تا جایی که تهیه کننده می جان با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: ما برخلاف میل و علاقه مان تصمیم گرفتیم که از کنداکتور ماه مبارک کنار بکشیم. فعلا هم برای جلوگیری از هر اتفاقی برای گروه، تصویربرداری را تعطیل کرده ایم.

در این سریال تلویزیونی بازیگرانی از جمله بهروز شعیبی، الهام کردا، امیررضا دلاوری، سیاوش چراغی پور، مریم بوبانی، لیندا کیانی و گیتی قاسمی حضور دارند که باید دید چه زمانی تولید و به آنتن خواهد رسید.

با این حال به نظر شبکه سه سیما برای آنتن رمضانی خود سراغ یکی از مجموعه های تولید شده خواهد رفت که در این میان #سرباز گزینه جدی تری به نظر می رسد. #سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست نزدیک به دو سال درگیر فرایند تولید و تصویربرداری است و در 50 قسمت برای پخش از تلویزیون آماده می شود.

این سریال به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در شهرهای مختلفی چون تهران، لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف تصویربرداری شده است.

#سرباز به نویسندگی حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است. در خلاصه داستان آن آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع ... .

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی،دریا بخشنده، مهدی مستبصری و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی اند.

#سرباز محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروی مسلح است.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 959

به "شبکه سه در پی سریال رمضانی، قرعه به نام سرباز می افتد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه سه در پی سریال رمضانی، قرعه به نام سرباز می افتد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید