پخش زنده مراسم One more thing اپل

به گزارش مجله وتورلد، همه گیری ویروس کرونا اگرچه زندگی را برای همه ما سخت تر کرده و خیلی چیزها را از ما گرفته است، اما حداقل باعث شده اپل هر ماه یک مراسم جدید را به صورت آنلاین برگزار و محصولات جدیدش را این گونه معرفی کند. در تازه ترین مراسم اپل به نام One more thing که روز 20 آبان ماه برگزار می شود، انتظار می رود بالاخره شاهد معرفی اولین مک بوک ها با پردازنده اختصاصی اپل یا همان اپل سیلیکن باشیم. پخش زنده مراسم اپل را می توانید سه شنبه 20 آبان رأس ساعت 21:30 به وقت ایران در همین صفحه از خبرنگاران مگ تماشا کنید.

پخش زنده مراسم One more thing اپل

پخش زنده مراسم One more thing اپل برای معرفی مک بوک های جدید را سه شنبه 20 آبان ساعت 21:30 به وقت ایران در همین صفحه تماشا کنید.

اپل تیر ماه سال جاری در کنفرانس WWDC رسما بیان نمود که می خواهد در کامپیوترهای خود از پردازنده های اینتل و معماری x86 به پردازنده های خودش که معماری ARM دارند کوچ کند. در آن زمان اعلام شد که اولین کامپیوترهای مبتنی بر Apple Silicon را تا خاتمه سال جاری میلادی خواهیم دید. حالا با معرفی آیفون های جدید، آیپد ایر و اپل واچ جدید، تنها چیزی که باقی مانده اپل معرفی کند، همین کامپیوترها هستند.

آن طور که در شایعه ها شنیده ایم، احتمالا در این مراسم مک بوک پرو و مک بوک ایر 13 اینچی جدید معرفی می شوند. هر دوی این مک بوک ها از اولین پردازنده های خانواده Apple Silicon برای کامپیوترها بهره خواهند برد که بر پایه چیپست A14 Bionic طراحی شده اند؛ یعنی همان تراشه ای که در آیفون 12 استفاده شده است. این یعنی اپل می خواهد اولین کامپیوترهایی را که پردازنده 5 نانومتری دارند معرفی کند.

نسل جدید iMac با نمایشگر 21.5 اینچی، طراحی جدید و پردازنده اپل سیلیکن هم در دست توسعه است، اما هنوز معین نیست که در مراسم سه شنبه این مدل را هم خواهیم دید یا نه. علاوه بر این، در شایعات داشتیم که اپل یک نسل جدید از مک بوک پرو 16 اینچی را هم آماده کرده است. ولی در این زمینه هم هنوز مطمئن نیستیم که مک بوک پرو 16 اینچی با پردازنده اپل سیلیکن را به این زودی ها خواهیم دید یا نه. فعلا تنها چیزهایی که با اطمینان بیشتر می توانیم بگوییم در مراسم One more thing شاهد آن ها خواهیم بود، مک بوک پرو و مک بوک ایر 13 اینچی جدید با پردازنده اختصاصی اپل هستند.

البته در کنار این کامپیوترهای جدید، بعید نیست شاهد معرفی محصولات دیگری مثل AirTags هم باشیم یا نسل جدید ایرپادز را ببینیم. در هر صورت برای معین شدن همه چیز، باید اندکی تا شروع مراسم صبر کنیم. پخش زنده مراسم One More Thing اپل را سه شنبه شب رأس ساعت 21:30 به وقت ایران، از خبرنگاران مگ تماشا کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1339

به "پخش زنده مراسم One more thing اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم One more thing اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید