ویروس کرونا؛ چند خبر امید بخش درباره کووید 19

به گزارش مجله وتورلد، در میان انبوه اخبار منفی درباره ویروس کرونا امروز خبر های خوبی در رسانه های دنیا درخصوص کووید 19 منتشر شد.

ویروس کرونا؛ چند خبر امید بخش درباره کووید 19

به گزارش خبرنگار ، در میان اخبار منفی این روز ها و افزایش آمار مبتلایان کرونا، بعضی از خبر های خوب در حال ظهور هستند که می توانند امیدبخش باشند.

چین امروز اعلام نمود که در شهر ووهان یعنی مرکز شیوع بیماری هیچ مورد ابتلای جدیدی از ویروس کرونا گزارش نشده است. همچنین کمیسیون بهداشت چین نتیجه آزمایش داروی جدید بر روی یک بیمار مبتلا که قبلا کووید 19 داشته رضایت بخش بوده و فرایند بهبودی سرعت قابل توجهی دارد و در صورت اطمینان مردم می توانند از تابستان دوباره به زندگی عادی خود بازگردند. این آزمایش برای حصول اطمینان از این است که آیا فرد مبتلا پس از تزریق دارو احتمال مبتلا شدن دوباره دارد یا خیر. نکته مهم اینکه کارشناسان به دنبال یافتن راه هایی برای دستیابی به نسخه بسیار گسترده تر هستند.

: هفته آینده فرصت طلایی مقابله با کرونا

در حال حاضر آنتی ویروس با طیف گسترده ای در پنج کارآزمایی بالینی Covid-19 از جمله انستیتوی ملی بهداشت ایالات متحده بر روی 13 بیمار بستری در بیمارستان پس از ابتلا به کرونا ویروس در کشتی کروز الماس پرنسس ژاپن انجام می گردد.

همانطور که گفته شد چین امروز هیچ مورد جدیدی از ابتلا در شهر ووهان اعلام نکرده است و این یعنی این اپیدمی در حال مهار در این کشور است، پس جای امیدواری است که کشور های دیگر نیز با استفاده از تجربیات چین در این باره به نتیجه مشابهی دست یابند؛ و یا حتی در شهری در شمال ایتالیا که اولین مورد کرونا در آن کشور اتفاق افتاده است، روزهاست که مورد جدیدی گزارش نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 904

به "ویروس کرونا؛ چند خبر امید بخش درباره کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا؛ چند خبر امید بخش درباره کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید