وال مارت از 12 آگوست در تمام فروشگاه هایش در کانادا ماسک را اجباری می نماید

به گزارش مجله وتورلد، وال مارت کانادا از دوازدهم آگوست از تمام مشتریان و کارکنان خود می خواهد در فروشگاه هایش در سراسر کشور از ماسک یا دیگر پوشش های صورت استفاده نمایند.

وال مارت از 12 آگوست در تمام فروشگاه هایش در کانادا ماسک را اجباری می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این شرکت گفت این حرکت جدیدترین تدبیر ایمنی است که در پاسخ به پاندمی کووید-19 اتخاذ نموده است.

فلیشا ففر مدیر روابط سازمانی وال مارت در ایمیلی به سی بی سی نیوز گفت: سازمان بهداشت کانادا به این نتیجه رسیده که وقتی از ماسک یا پوشش صورت به درستی استفاده گردد، می تواند گسترش قطره های تنفسی واگیردار را کاهش دهد.

وال مارت در سراسر کانادا بیش از 400 فروشگاه دارد.

ففر همچنین گفت آیین نامه های دولت های محلی از همین حالا به معنی اجباری بودن ماسک یا پوشش صورت در بیش از 60 درصد از مغازه های وال مارت هستند اما شرکت می خواست گامی فراتر بردارد و در سراسر شبکهفروشگاه های مان یکپارچه تر باشد.

او گفت: ایمنی هنوز اولویت شماره یک وال مارت است و ما به اتخاذ تدابیر مورد احتیاج برای اطمینان حاصل کردن از سلامت مشتریان و همکاران مان ادامه می دهیم.

وی اضافه نمود: اطمینان داریم که در بقیه فروشگاههای ما که این سیاست اعمال می گردد مشتریان به آن احترام گذاشته و از آن پیروی می نمایند و هنگام خرید کردن پوشش صورت خود را همراه شان می آورند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1264

به "وال مارت از 12 آگوست در تمام فروشگاه هایش در کانادا ماسک را اجباری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وال مارت از 12 آگوست در تمام فروشگاه هایش در کانادا ماسک را اجباری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید