هوندای مَد مکس به چه کسی می رسد؟

به گزارش مجله وتورلد، اگرچه همیلتون با دریافت لقب سِر حالا از جایگاه ویژه ای نزد ورزشکاران بریتانیا و البته دنیا برخوردار است، اما کارخانه هوندا هم در طول فصل برگزاری مسابقات فرمول وان بیکار نبود. هوندا حسابی هوای فرشتاپن را داشت و به نوعی قدردانی اش را از این راننده هلندی نشان داد؛ راننده ای که توانست در یک رقابت دراماتیک، اولین قهرمانی هوندا را در قالب تیم ردبول به این غول خودروسازی ژاپنی تقدیم کند. اما چطوری؟ با تقدیم یک دستگاه هوندا به فرشتاپن.

هوندای مَد مکس به چه کسی می رسد؟

تا چند روز دیگر اما طرفداران فرشتاپن می توانند ماشین شخصی او را در یک مزایده به بالاترین قیمت بخرند. اگرچه فرشتاپن درباره مدل آن چیزی نگفته است، اما برای پاپاراتزی ها هیچ چیز یک راز باقی نمی ماند: FK8 Honda Civic Type R. بله، این هم مدل ماشینی که قرار است به بالاترین قیمت فروخته گردد. مدل 2018 همین ماشین حدود 33 هزار یورو قیمت دارد.

فرشتاپن اعلام نموده است که می خواهد این ماشین را بفروشد و عواید آن را به کارهای خیریه اختصاص دهد. بد نیست بدانید این مدل هوندا یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 316 اسب بخار دارد. این ماشین 6 دنده ای است و یکی از برترین های هوندا هم به شمار می رود.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2136

به "هوندای مَد مکس به چه کسی می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوندای مَد مکس به چه کسی می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید