همکاری های پژوهشی دانشگاه لرستان با دستگاه های اجرایی استان گسترش می یابد

به گزارش مجله وتورلد، رئیس دانشگاه لرستان گفت: همکاری های پژوهشی دانشگاه لرستان با دستگاه های اجرایی استان در راستای یاری به برطرف مسائل جامعه گسترش پیدا می نماید.

همکاری های پژوهشی دانشگاه لرستان با دستگاه های اجرایی استان گسترش می یابد

خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد فعالیت های پژوهشی این دانشگاه و لزوم گسترش همکاری های آن، گفت: همکاری های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه لرستان با دستگاه های اجرایی استان در راستای یاری به برطرف مسائل و چالش ها باید گسترش یابد.

عزیزی اضافه نمود: انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی کاربردی از جمله مباحث مهمی است که در سیاست های تشویقی و ارتقایی علمی-آموزشی دانشگاه لرستان لحاظ شده است. ناگفته نماند که در راستای هر چه کیفی تر شدن تصمیمات در این حوزه، از پیشنهادات صاحب نظران این بخش در دانشگاه لرستان نیز استقبال می کنیم چرا که خواستار گسترش و توسعه پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: دانشگاه لرستان دارای ظرفیت ها و توانمندی های مختلف پژوهشی و تحقیقاتی بالایی است و خوشبختانه، قرارداد های خوبی با سایر دستگاه های اجرایی استان در این زمینه منعقد شده که موجب بسط هرچه بیشتر نقش دانشگاهیان در برطرف مسائل استانی می گردد.

عزیزی ابراز کرد: همیشه در تلاشیم طرح های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی و برونگرا را در همکاری مشترک دانشگاه و بخش های اجرایی و خصوصی استان اجرایی کنیم و به تقویت آن ها بپردازیم و هدف از آن، این است که دانشگاه لرستان، نقش مشاور علمی کارآمد و اثرگذار را برای دستگاه های اجرایی ایفا نماید تا به برطرف مسائل جامعه یاری کند.

وی اعلام نمود: در راستای تقویت طرح های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی، در امسال پیروز شده ایم تعداد 16 طرح پژوهشی و تحقیقاتی را به صورت همکاری مشترک با دستگاه های اجرایی استان مورد آنالیز قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 788

به "همکاری های پژوهشی دانشگاه لرستان با دستگاه های اجرایی استان گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های پژوهشی دانشگاه لرستان با دستگاه های اجرایی استان گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید