هتل های عجیب غریب

به گزارش مجله وتورلد، عجیب ترین هتل های جهان

نه تنها لوکس و مجلل بودن هتل ها باعث جذب مسافران بیشتری می گردد بلکه عجیب بودن آن هتل ها هم می تواند گروه خاصی از مسافران را به سمت این هتل های عجیب بکشاند بطوریکه هر چه هتل بیشتر عجیب باشد مشتریان بیشتری هم دارد، به همین علت امروزه برخی از هتل داران دنبال کشف راه هایی هر چه عجیب تر برای ساخت هتل ها می گردند، اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به هتل های عجیب غریب علاقه دارید این پست مخصوص شماست، با خبرنگاران همراه باشید.

هتل های عجیب غریب

هتل هابیت؛ نیوزلند

کسانی که هر سه فیلم ارباب حلقه ها را نگاه کردند بدون شک اشتیاق فراوانی داشتند تا راحتی خانه های هابیت را تجربه نمایند، مسئولین پارک وودلین نیوزلند تصمیم گرفتند که دو خانه هابیت در آنجا بسازند که سقف های بسیار بلندی دارند و کاملا شبیه سرزمین هابیت ها است.

هتل های عجیب جهان | هتل کوه جادویی، شیلی

کوه جادویی که در منطقه حفاظت شده در جنوب شیلی واقع شده است یک ساختمان عجیب و غریبی است که از دل داستان های خیالی بیرون آمده، یک کوه مخروطی چوبی است که از قله آن آبشار بیرون می آید. برای رسیدن به این هتل باید از روی یک پل چوبی متحرک رد شوید و پنجره های آن مانند دریچه هایی هستند که در مقدار های نا منظم درست شده اند.

هتل لیوینگ استون لج؛ انگلستان

برای انگلیسی ها که عاشق سافاری با ماشین های جیپ در وسط حیات وحش هستند اقامت در این هتل باعث می گردد هر روز با حیات وحش از نزدیک روبرو شوند. مهمانان برای رسیدن به این هتل که درشهر کنت انگلیس قراردارد با ماشین به وسط پارک جنگلی بزرگی آورده می شوند که آنجا زرافه، گورخر و گاوها در حال چریدن هستند و در یک چادر سافاری لوکس اقامت می نمایند. اما در اینجا نمی توان به مهمانان قول آفتاب آفریقا را داد!

هتل آریو آمازون تاورز؛ برزیل

این هتل در بالای درختان جنگل های آمازون در چند کیلومتری شهر مانائوس واقع شده است، برج هایی برای تماشا منظره ها اطراف هم در کنار اتاق ها هستند. شاهزاده ولز و بیل گیتس از افراد مهمی بودند که در این هتل ها اقامت داشتند.

هتل های عجیب جهان | هتل کرین؛ هلند

در شهر دریایی هارلینجن یکی از جرتقیل ها در کنار ساحل تبدیل به هتل شده است، در این جرثقیل ها اتاق و حمام لوکس ساخته شده اما قسمت عجیب تر ماجرا اینجاست که این جرثقیل همچنان کار می نماید!

هتل آتر این؛ سوئد

هتل آتر این که اثر یک هنرمند سوئدی است در وسط دریاچه مالارن سوئد واقع شده است. این هتل از یک سکوی کوچک تر و یک اتاق تشکیل شده که بر روی سکوی بزرگ تری شناور است و در زیر آن یک اتاق آکواریوم شکلی سه متر زیر سطح آب واقع شده است که با نردبان قابل دسترسی است، مهمانان با قایق به این هتل آورده می شوند و سپس به حال خود رها می شوند تا با ماهی های کف دریاچه آشنا شوند!

هتل های عجیب جهان | هتل پالاسیو دل سال؛ بولیوی

این هتل تنها هتل در زمین است که کاملا از نمک ساخته شده است دیوارها، کف، سقف و بیشتر وسایل این هتل از نمک درست شده است. در 24 کیلومتری این هتل سالاردو ییونی که بزرگ ترین کویر نمک جهانست واقع شده است و نمک های ساخت این هتل از آن کویر آورده شده است، میلیون ها بلوک نمک برای ساخت این هتل و از آب نمک هم به عنوان ملات استفاده شده است.

منبع: roughguides.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2162

به "هتل های عجیب غریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های عجیب غریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید