نیسان قشقایی 2021 این هفته رونمایی خواهد شد

به گزارش مجله وتورلد، در حالی که کمتر از یک هفته تا رونمایی از نیسان قشقایی کاملا جدید 2021 مانده اما این خودروساز ژاپنی با یک ویدیو بخشی از ویژگی های این خودرو را نشان می دهد.

نیسان قشقایی 2021 این هفته رونمایی خواهد شد

به گفته این خودروساز، نسل بعدی نیسان قشقایی در 18 فوریه (30 بهمن) به نمایش در می آید. اما اکنون نیسان یک فیلم 15 ثانیه ای منتشر کرده که در آن بخش هایی از بدنه خودرو دیده می شود و به ویژه بر روی چراغ های جلو تمرکز شده است. چیزی که پیش از این هم در رندرهای غیررسمی خودرو که در آمریکا با نام روگ اسپرت (Rogue Sport) شناخته می شود، دیده شده بود.

  • نخستین تصاویر رسمی از مراحل آزمایشی نیسان قشقایی 2021

اما این بار چراغ های عقب این خودروی کراس اوور هم دیده می شود و پیداست که نیسان نسبت به نسخه بزرگتر روگ (Rouge) تغییراتی در آن داده است. این تیزر همچنین محل اتصال کاپوت با ستون A با رنگ سیاه را نشان می دهد.

علاوه بر بخش های بیرونی بدنه که در این ویدیو دیده می شود، در ماه های گذشته هم نیسان بخش هایی از سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی این خودرو را به نمایش گذاشته بود که با یک نمایشگر 12.3 اینچی در بالای داشبورد مرکزی و دکمه های فیزیکی است. همچنین تعیین شده که این خودرو دارای یک نمایشگر جداگانه برای سیستم تهویه داخلی است و از روکش های چرمی بهره می برد.

اما مهم ترین گزینه نیسان در پیش نمایش ویژگی های این شاسی بلند کامپکت اعلام گزینه های پیشرانه آن برای بازار اروپا است. پیشرانه ای-پاور (E-Power) نیسان نخستین حضورش در اروپا را با قشقایی به نمایش می گذارد. این سیستم پیشرانه از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری فقط برای تولید انرژی برای موتور الکتریکی با قدرت 190 اسب بخار استفاده می کند.

نیسان قشقایی جدید ابتدا با یک موتور نیمه هیبریدی 1.3 لیتری عرضه می شود که در دو مرحله 140 و 158 اسب بخار تأمین می کند و سیستم دنده 6 سرعته و متغیر پیوسته (CVT) برای آن در دسترس خواهد بود.

عکس کاور: نیسان قشقایی جدید 2021

Credit: Nissan

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1522

به "نیسان قشقایی 2021 این هفته رونمایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان قشقایی 2021 این هفته رونمایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید